Hargai apa yang kita miliki saat ini

Saya minta maaf kepada kawan² kerana ‘away’ sekejap. Mungkin ada yang perasan sudah 2 hari saya hilang. Terimakasih kerana hantar sms bertanya khabar. Saya sungguh terharu kerana walaupun berhubungan kita hanya di dunia maya, kawan² saya masih perihatin walaupun dari hal sekecil ini.

Saya tak sihat, dah 2 hari. Bukan sebab hilang di kedai runcit. Pada Pakcik Mz..wahhh…saya baru 2 hari tak balas komen² di blog, pakcik dah nak geget ye…? Kalau nak geget pun tunggulah saya sihat dulu, sekarang tak sedap bau ubat. Pada yang tingglakan komen dan pesanan, terimakasih dan maafkan saya kerana terpaksa ‘ bercuti’ sekejap. Rindukan saya tau….

kawan itu umpama buku
tak tau jika tak dibaca
bila dibaca belum tentu kita paham
kalau kita paham belum tentu kita ingat
maka cukuplah sekadarnya
apa yang kita tahu, paham dan ingat
yang penting, kita menghargai
apa yang kita perolehi

Saya ingin memberi ucapan ringkas sempena menyambut Hari Guru 2008 kepada guru² walau dimana berada – Cikgu Bani Hassim, Cikgu Panji , Cik Scarlet, Cikgu Intan, Cikgu Nurul, Cikgu Lan, Cikgu Ira, dan ramai lagi.

Jasamu tetap dikenang, terimakasih cikgu.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. semuga cepat sembuh.. dan banyak kan berehat..

  2. terimakasih semua..saya dah ok ni…cuma..biasalah cuti2 ni..masa lebih utk family…:D

  3. * typo* awang=sawang

  4. Yuhuuu..kak jie..arin tolong2 bersihkan awang kat blog akk ajie nih ek?dah sihat?makan ubat tau!!

  5. Salam K.jie, Get well soon..:p
    & hv a gud weekend

  6. kakjie…cepat2 sembuh ya…

  7. Bunga menyebarkan keharumannya. Kelopaknya tidak hanya mekar bagi suatu kumpulan tertentu tapi pada semua…tak sedapnya hidup bila kujie dah tak sihat

  8. Neeza Shahril says:

    semoga Kak Jie cepat sembuh… rehatkan diri ye Kak Jie..
    dan tenangkan fikiran..

    juga senyum selalu… 🙂

  9. Intan Rosnitta says:

    Patutlah senyap sunyi 2-3 hari ni…x sihat rupanya K.Jie ni 🙁

    Dok rumah rehat je tau, kalau ke kedai mahunya ada yg tertinggal pulak.

    Take care!

  10. Salam Kakjie…
    Moga bertambah pulih..

    Jaga diri 🙂

  11. CIKGU PANJI says:

    T kasih.
    Makan ubat dan rehat.Jgn dok gi melilau kat kedai runcit/supermarket sebelum betul2 sembuh.Dengar cakap cikgu….

  12. cendawanintim says:

    K. Jie,

    Jgn lupa makan ubat tau…

    rehat bebanyak..

  13. Noushy Syah says:

    Salamz Kak Jie..thanks for leaving msg at my msj.Hope you are better now and have a relaxing weekend.

    Happy teacher’s Day to all teachers out there.