Jumaatku

Jumaat 11/05/2007

7 am – Rutin biasa, hantar anak pergi sekolah, bukan jauh pun…. 3 km je!

7.10 am – Dalam perjalanan balik tengok sekawan ( dalam +20 ekor ) burung terbang menghala arah matahari terbit…owhh…….burung berhijrah ni!

7.12 am – Eh…kenapa burung tu berpatah balik? Tak kan sesat kot…sambil memandu cuba membuat kesimpulan … radar rosak kot..sikap jalan…so berpatah balik. Pandainya..sesat jalan balik ke pangkal..he he he

7.15 am – Sampai rumah, park kereta…bagi ikan makan…….eh…….aku pakai baju terbalik!

ha ha ha…. tu la balasan mengata burung lagi! Kalau mengata sesama manusia lagi teruk kan balasan……Amponlahhhhhhh….insaf di pagi jumaat.
buat jahat kompom balas jahat
buat baik tak tentu lagi balas baik
susah dia sama kita rasa
susah kita kat mana dia
suka kita ketawa dia
luka kita dia curah cuka
memang lumrah dunia
mana ada gula di situ ada semut
sakit selalu kita sendiri…………
About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. he he he…selalu !
    entah mengingau lagi kot

    EQ ….ganaz mu nie

  2. Equilibrium says:

    kalu saya luka la kan…pas tu ada org curah cuka kat luka saya kan…haaaa…siapla tgk saya tunggang cuka tu dlm mulot dia..huhuhu

  3. *ambo jie* says:

    tak perasan erk pakai baju terbalik..rasanya mungkin dok mengelamun nth kemana masa memakainya..