Kak Vee SuriaFm

Kerana pengunjung ini mencari – saya pun sama mencari.  Terus terang saya tak tahu  siapa Kak Vee.  Rasa pelik dengan keyword tersebut.

Kak Vee lelaki ke perempuan?

Biasanya kalau kakak panggilan untuk perempuan dan abang untuk lelaki.  Terma dan syarat asas yang digunapakai sejak dulu.  Kan pelik soalan tu.

Mula² dapat soalan ini, terfikir pula, siapa Kak Vee?  Bila masa pula ada cerita Kak Vee dalam blog ni.   Seperti biasa ayat klise ‘google je ‘ [ kenapa kita tak sebut ‘yahoo je………..’ atau ‘bing je…..’? ]

Qwh… rupanya Kak Vee SuriaFm.  Patutlah tak tahu. Kurang dengan radio.  Memandu pun saya tak suka dengar radio sekarang.

Mengikut info dari laman web suria.fm Kak V adalah salah seorang Penyampai SuriaFM  bersama Halim Othman dan  Zizi didalam segmen Breakfast@Suria.

Macam² gossip saya jumpa.  Terleka pula membacanya.  Ada banyak gambar Kak Vee yang saya jumpa tapi tak naklah letak kat sini  –  googlelah sendiri ye.

Kak Vee lelaki ke perempuan –  tengok gambar luaran saja boleh ke kita ‘nampak’ dia lelaki ke perempuan?

p/s –  tagline Kak Vee –   ‘chowbedah’ .

©kujie – Kak Jie perempuan ye !

45 Replies to “Kak Vee SuriaFm”

  1. Itulah..sebenarnya kalau orang search Kak Vee
    itu tak heran sangat, biasa je kot

    tapi bila Kak Vee kemudian nak tau jantina, kita pun teruja nak tau…apa kes pula kakak nak ditanya jantina 😆

  2. Kak Jie dalam kereta pun dah tak buka radio… sejak kehilangan deria pendengaran ni…lebih fokus pada jalanraya – bunyi2 atau siren atau isyarat dari persekiaran

  3. sebab tu terkejut juga , ada orang datang blog cari kak vee
    dah tu keyword dia pun lain macam je
    teringin gak nk tau…akhirnya gugel 😆

  4. cantik theme baru..nmpk menyerlah sikit huhu…oh kak vee…dah lma mana tak dgr radio..lagu apa yg femes sekarang pun xtau huhu..tp kalau kak jie kenal la..hehe
    Jom terjah post menarik dari afiq aiman ..101010 Dalam KenanganMy Profile

  5. Dah lama tak dengar suria FM, akan dengar pun kalau kebetulan semasa perjalanan ke Kuala Lumpur dari kelantan tiada siaran lain yang menarik.

    Keyword macam ni pun ada erk… 😀 kekadang kagum dengan pencarian google oleh orang lain… 🙂
    Jom terjah post menarik dari Eizil ..Seorang pengguna yang kecewaMy Profile

  6. heheheh.. baru tahu pulak tentang ini.. maklumlah, mana ada masa nak dengar radio.. pegi keja balik keja merempit je.. heheheh…
    haah kan, kita dah terbiasa menyebut ‘google’ aje.. hehehe..dah terbiasa guna.. macam ubat gigilah.. kita panggil colgate je kan.. hehehe
    Jom terjah post menarik dari kella ..11211My Profile

  7. kak jie tukar baju baru lagi……bagus gaks refreshment sesekali sekala…
    saya pun tak pastipasal Kak Vee ni….google gaks la lepas ni 🙄

Comments are closed.