Kau harus ada

BXP143942
Hujan – kau harus ada

©Kujie – masa yang sesuai berhibernasi.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. mmg sedap betul tido dalam hujan ni… sayang, exam tak habis lagi..
    .-= beliamuda´s last blog ..(Wali Band) Puaskah – Luahan hati yang terluka =-.

  2. Isteri saya tengah tidor…tapi biasa lar…saya jarang tidur waktu tengah hari. Banyak sangat errands dan tugasan. 🙁
    .-= tekkaus´s last blog ..Top 10 Most Embarrassing Moment! =-.

  3. yang susahnya nov dan dec ni memang musim hujan … kesian lah kak jie kita ni…sabooo je lah
    .-= denaihati´s last blog ..Nizar : Keputusan Contest Weblog Popular 1Malaysia =-.

  4. erm, kali ni walaupun tiada banyak coretan tapi kesannya amat mendalam. hujan dan kesejukan mengingatkan hari-hari bahagia.

    jom ber’honey moon’ (he3) 😛

  5. awas! amaran dari jabatan meteology banjir pusingan kedua bakal muncul…

    lantaran itu, mulai sekarang, tidur2 ayam ajelah, sebelum sedar2 hanyut di tengah2 sungai.. huhuhu

  6. Hujan.. ujian buat peniaga pasar malam dan pasar pagi, juga si nelayan dan penoreh getah.. Tabahkan kami semua… amin.
    .-= samdaddycool´s last blog ..Ebook sampah dan duit haram…. =-.

  7. Sepanjang hari hujan, dan server pun down sampai senja tadi….
    Malam baru buat marathon…. 😀
    .-= Kak Long´s last blog ..Seperti kaduk naik junjung =-.

  8. Begitulah Kehendak dan Kekuasaan ALLAH S.W.T, semua makhluk dijadikan berpasang2an, hanya Dia yg Maha Esa!
    Kebanyakan orang bersungut hujan, tetapi Kak Jie berkata, “Hujan – Kau Harus Ada”… beginilah orang2 ‘yang mengerti’ selalu berbicara! Respect Kak Jie!
    SALAM…
    .-= Poziabb´s last blog ..Buat Duit dengan A.W.Surveys =-.

  9. sekarang ni dah masuk musim hujan.. hari2 pun hujan.. kalau kat kg dulu penat la nenek jerit.. jangan main dalam hujan…hehehe tapi lagi di marah lagi seronok main hujan hehe

  10. ye betul tu…… untuk melengkapi dan mengimbangi.
    .-= TokNabe´s last blog ..Nak Kata Apa Lagi Agaknya. =-.

  11. seharian mendung dan hujan…rasa tak produktif hari nih..
    .-= arin´s last blog ..Al kisah Shah Rukh Khan =-.

  12. aaaah! syedapnye tidooooooo! 😎 😎
    .-= ~mrs azmi~´s last blog ..wah, tak sangka you!! =-.