Kedekut Macam Kuda!
Peribadi

Kedekut Macam Kuda!

selamat harijadi Intan

nak hadiah

x de duit :p

mcm kuda kedekut kedekut…

huh…. kedekut macam kuda? Β Kesian Haji Bakhil…

Β©kujie – intai hp anakΒ²

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

37 thoughts on “Kedekut Macam Kuda!

  1. salam, kak jie yang sentiasa dirindui. kita super duper rindu ni πŸ™‚

    kak jie mesti dah tak ingat kita sbb dulu kita punya ‘rumah’ lain, skg dah pindah.

    kita doakan kak jie dpt mnjalankan separuh lagi ramadhan yang akan pergi. semoga barakah madrasah ramadhan ini akan memantapkan iman kita. salm sayang, akak!

  2. hahaha….rasa banyak pula kuda berlari2 kat blog hari ni

    dia baca blog ni hari2…. dia baca la msg ni

    tu sms intan dgn along πŸ˜†

Comments are closed.