Kerna ku sayang kamu

TAK NAK cakap banyak…. kerna ku sayang kamu!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. belia benci rokok!
    .-= beliamuda´s last blog ..Pemuda zaman sekarang, pemudi masa kini =-.

  2. kagum, memang kagum dengan iklan tersebut!

    tapi lebih kagum kalau saya turut serta berhenti merokok! (hu3)
    bisa, bisa.

    insya allah, dalam proses. sudah nampak kesannya!

  3. Kelakarnya….
    Seronok betul kalau dapat tengok betul2 org buat cam tu kat orang yg nak keluarkan rokok.
    Sebanya, org yang merokok ni kadang-kala tak kisah pun walau kita jeling tajam bila dia org merokok esp. kat tempat makan. 👿
    .-= Kak Long´s last blog ..Nak naik bot takut karam : Minta tolong popeye the sailor man =-.

  4. wakakakka….it is totaly hilarious.. what a brilliant idea! Good bro… WAKAKKAkAKa….

    ****
    anyway the dark side would be arose. We afraid, people will miss regard that Yassin is a taboo surah. As consequently people will run away should they heard some one reciting Yassin!

    The miss perception may occur when people begin thinking that Yasin merely practice and meant for reciting service before a muslim’s dead body. And also a ritual that should be done upon someone laying bedridden & dying.

    absolutely reciting Yassin is not totally meant for urology or mortuary services only..

    Yassin has vast & eminent meaning.. Yassin is surah ‘source of light’ (a heart of Quran)…a revelation the commitment of one’s life; those who are seeking a truly God!.. huhuhu

  5. out of topic ~

    SAYANG KAMU JUGA!! 😉

    related to topic ~
    naik menyampah dah cakap kat org kat umah tu klu pasal rokok. serupa cam cakap ngan dinding umah…
    .-= mrs azmi´s last blog ..road tax oh road tax =-.

  6. mm, selalunya kalau kita org perempuan yg bising2 tak jalan jugak kak jie.. mereka akan tetap merokok.. tapi kalau ada kesedaran sendiri,barulah usaha nak berhenti tu akan berhasil.. 😉

  7. samanosuke_04 says:

    hoho, dah tengok iklan nie senanye, bagus gak.. straightforward…
    .-= samanosuke_04´s last blog ..Aku masih sayang ManUtd =-.

  8. rasa macam kelakar sangat mende nieh…tapi terharu pon ada. adoii…kalau macam nieh mmg banyak pahala sha, semuanya isap rokok dalam umah nieh!:)
    .-= cheryna´s last blog ..gossip girl: malam pesta muda mudi =-.

  9. tapi lawak la iklan ni :mrgreen:
    .-= Azfarul´s last blog ..Tips Hentikan sikap Boros =-.

  10. kahkahkah..
    no komen,,
    bagi kat azmanishak..
    die nak kawin..
    huhu.. 😎 😎
    .-= Jaws´s last blog ..Menjadi Kaya Dengan Simpanan =-.

  11. owh.. sangat tersentap~

  12. Salam.

    Hehe iklan ni. mungkin kawan2 ku yg isap rokok tak kira la lelaki ke atau porempuan (kalau perempuan buruk bebeno), 1 januari ni harga rokok naik lagi..

    http://www.malaysiakini.com/news/116087

    Bawak2 la berhenti. Kalau dah byk sangat duit pon terlebih2 sampai x tahu nak beli ape, x yah la beli rokok.. sebab dgn duit mmg korang boleh beli rokok.. tp dengan duit korang x boleh beli nyawa, jantung, hati, paru-paru bla bla bla! nuff said!

    hehehe..
    .-= Khai´s last blog ..Website terbaik made in Malaysia by Malaysian – Part 1 =-.

    • @Khai, khai, kt twitter saja je letak untuk blogger lelaki sebab blogger lelaki saja yang ada time gini…

      korang kan buka tweetcafe sampai pagi 😆

  13. Tak Nak isap rokok 😀

  14. Kan baik kalau benar-benar ada orang yang begitu prihatin! 😀
    .-= tekkaus´s last blog ..Now Baby AirAsia Can Fly Too! =-.