Maafkan bila ku tak sempurna


Many relationships break off because of wrong speech. When a couple is too close with each other, we always forget mutual respect it and courtesy. We may say anything without considering if it would hurt the other party

©Kujie – untuk suami terchenta yang sedang berhari raya di Kuala Terengganu – Abang jangan lupa bawa balik jajan, keropok, belacan, kain batik, tudung, baju kelawar…bla…bla…bla….erk….yang satu yang bawa balik….manis sangat!

Untuk seorang yang masih merasakan dirinya sahabat –   Andai sahabat umpama cermin,  saya mungkin cermin yang retak seribu sehingga gambarannya buat awak  tidak selesa. Moga awak akan dipermudakan Allah mencapai segala cita dan impian.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. sahabat mana tu mama :p
    ngeee

    eh nak kopok lekorrrrrrrrrrrr
    kate nk kasi roses!
    yonna tunggu depan umah ni

    Kujie ~minggu lepas………minggu ni sgt bzzzzz..terlampau
    nnt mama balut ye…hehehehe 😆

  2. ayat2 cinta..mesti la alert kak jie… :mrgreen:

    izzahs last blog post..A Day Without Electricity…

    Kujie ~ kak jie dah baca novel dia lamaaaaaaaaaaaaaa dulu dan bercupak2 air mata dan air hingus meleleh…ngehhh…
    tapi lagu rossa tu best…
    p/s..tiba2 teringat iklan pencuci tut*- daun sirih katanya….hahahaha 😆

  3. Lama dok merenung, tak tau nak kata apa…:mrgreen:

    Kujie ~ hulur tisu…tuuuu…air liur jatuh kat keyboard…jgn menung lama2 anak dara… 😆

  4. Layan blues pulak Kak Jie ni… 😕

    intans last blog post..Bantu Selagi Terdaya

    Kujie ~ kak jie manusia normal kan intan..kadang dangdut…hahahah 😆

  5. emm.. apa nak komen ni.. 🙂

    nuaemans last blog post..Kisah Muslimah dan Pramugari

    Kujie ~ tak yah komen..memahami sudah memadai 😉

  6. maafkan bila ku tak sempurna..cinta ini tak mungkin ku cegah..ayat-ayat cinta bercerita..cinta ku padamu..(saya memang pasangan yang tidak sempurna.. 😥 )

    izzahs last blog post..A Day Without Electricity…

    Kujie ~ pandai dia…………tahu je dari mana dtgnya tajuk entri ni…hehehehe 😆

  7. don majuk majuk one uoolsss..

    Kujie ~ mid life crisis 😛