Maafkan bila ku tak sempurna


Many relationships break off because of wrong speech. When a couple is too close with each other, we always forget mutual respect it and courtesy. We may say anything without considering if it would hurt the other party

©Kujie – untuk suami terchenta yang sedang berhari raya di Kuala Terengganu – Abang jangan lupa bawa balik jajan, keropok, belacan, kain batik, tudung, baju kelawar…bla…bla…bla….erk….yang satu yang bawa balik….manis sangat!

Untuk seorang yang masih merasakan dirinya sahabat –   Andai sahabat umpama cermin,  saya mungkin cermin yang retak seribu sehingga gambarannya buat awak  tidak selesa. Moga awak akan dipermudakan Allah mencapai segala cita dan impian.

7 Replies to “Maafkan bila ku tak sempurna”

  1. sahabat mana tu mama :p
    ngeee

    eh nak kopok lekorrrrrrrrrrrr
    kate nk kasi roses!
    yonna tunggu depan umah ni

    Kujie ~minggu lepas………minggu ni sgt bzzzzz..terlampau
    nnt mama balut ye…hehehehe 😆

  2. ayat2 cinta..mesti la alert kak jie… :mrgreen:

    izzahs last blog post..A Day Without Electricity…

    Kujie ~ kak jie dah baca novel dia lamaaaaaaaaaaaaaa dulu dan bercupak2 air mata dan air hingus meleleh…ngehhh…
    tapi lagu rossa tu best…
    p/s..tiba2 teringat iklan pencuci tut*- daun sirih katanya….hahahaha 😆

  3. Lama dok merenung, tak tau nak kata apa…:mrgreen:

    Kujie ~ hulur tisu…tuuuu…air liur jatuh kat keyboard…jgn menung lama2 anak dara… 😆

  4. emm.. apa nak komen ni.. 🙂

    nuaemans last blog post..Kisah Muslimah dan Pramugari

    Kujie ~ tak yah komen..memahami sudah memadai 😉

  5. maafkan bila ku tak sempurna..cinta ini tak mungkin ku cegah..ayat-ayat cinta bercerita..cinta ku padamu..(saya memang pasangan yang tidak sempurna.. 😥 )

    izzahs last blog post..A Day Without Electricity…

    Kujie ~ pandai dia…………tahu je dari mana dtgnya tajuk entri ni…hehehehe 😆

Comments are closed.