Macam Siti

“mama ni nak jadi macam Siti ke?”

“kalau cantik kulit mulus bak telur dikupas apa salahnya.”

“tuuu…tuuuu” – dia tunjuk dengan mucung mulut saja!

Tepuk kepala saya sekejap. “Ya Allah……….. mama lupa!”

Saya keluar pagi tadi, capai kunci kereta , hidupkan enjin dan sedia tunggu Intan masuk untuk ke sekolah – cuma serkup anak tudung! Nasib baik pagi masih gelap.

©kujie – Rupa dapat diubah, tabiat dibawa mati

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

51 thoughts on “Macam Siti”

  1. oh! siap sensor lagi muke model tuh..hohoo..

    nasib baik masih pagi yg gelap..bagusnye ade anak yg bleh tlg ingatkan..

    cube kite bygkan, kalau kitepun tak bertudung..bgaimana anak2 kite?
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Oh- Iran- habis diselongkarnyaMy Profile

    1. nak cepat tu… cik intan ni bkn nak kalau sampai kat sekolah lewat…sebelum kul 7 mesti ada kt sekolah dah..kul 7.15 dia org ada senam

  2. saya pernah kes cam kak jie.dah masuk kereta , start enjin, sekali hanum pegang kepala ( budak2 ni dok blkg ) . Memula marah ar, apsal main kepala mama ni. Then baru realized, tudung tadak.Kahkahkah.
    p/s: simptom kita makin pelupa dek tua ke?oh noo…

  3. jangan pakai kain dalam je sampai ke sekolah, nak turun kereta, tengok2 berkain dalam sahaja, baju dan tudung elok je… tapi bila tengok bawah berkain dalam hitam saja..

    *pernah terjadi pada rakan di sekolah…
    haru juga macam tu
    Jom terjah post menarik dari klcitizen ..AnakMy Profile

    1. kalau baju terbalik tu biasa sangat….saya tak turun dari kereta..hantar Intan betul2 depan gate, kemudian ada pengawal keselamatan yg sambut – iring masuk dalam pagar sekolah.

Comments are closed.