Press "Enter" to skip to content

Melewatkan Proses Penuaan

kisah hidup
Lokasi : Tasik Kenyir

mama : “kenapa tak letak dalam peti sejuk, dah ranum sangat ni ”

anak : “boleh ke letak dalam peti”

mama : “kalau dalam peti, boleh perlahankan sikit proses penuaan… lambat sikit nak ranum”

anak : “abis tu, kenapa mama tak dok dalam peti sejuk”

 

ok, i rest my case …. !

36 Comments

  1. Alahai, comelnya perbualan. Buat saya rindu dekat mama saya sebab saya pun selalu mengusik mama saya macam ni.
    Jom terjah post menarik dari Farah ..6 monthsMy Profile

  2. Aya Aya

    Kalo mama duk dalam peti sejuk.. terus keras.. penuaan pun berhenti…huhu
    Jom terjah post menarik dari Aya ..20 Tips Cinta Suami IsteriMy Profile

  3. keras terus..hahaha..

    kalau sejuk2 lambat penuaan ye ? hmmm..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Pure Marine CollagenMy Profile

  4. siap-siap dulu ah sebelum masuk ke peti sejuk…

  5. ada dua pilihan samada beli peti sejuk besar atau kena pindah duduk kat genting highlands …. kena fikir betul2 ni sebab semua ada kos atau biar je lah tua ..
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Misteri Dunia BloggingMy Profile

    • Betul-betul..tetapi yang membimbangkan lagi adalah kalau tidak sempat tua.
      Jom terjah post menarik dari faizal ..Semakan Daftar PemilihMy Profile

  6. Logik jugak tu..selain daripada melambatkan proses penuaan,dapat jugak menghasilkan proses pengecutan..haa..haa..jgn marah ye?.. 😀
    Jom terjah post menarik dari Hairul Azni ..Komisen Pertama Daripada Pelaburan EmasMy Profile

  7. Yang tanya tuh saper..?? Kalau Intan yang tanya
    memang kena sekeh jerk.. kih3..
    Jom terjah post menarik dari nurmisnan ..Cerita nasi katok BruneiMy Profile

  8. Kalau letak mama dalam peti sejuk terus jadi keras lah… 🙂
    Jom terjah post menarik dari azman ..Ingat Sebelum SakitMy Profile

  9. nana nana

    Haha..sabau la yer kak…

Comments are closed.