Merah tanda Cinta

Pagi tadi baca akhbar Kosmo ( m/s 27 ) ada kajian oleh saintis menyatakan AYAM berketurunan T-Rex ( Tyrannosaurus Rex) .
Wah…hebat tu….T-rex dinosaur paling polular, yang terkenal ganas , kejam dan digeruni!
Tiba- tiba saya teringat…terkenang mungkin juga terindu pada seorang kawan saya yang juga sipi-sipi nick dia.. juga di geruni di alam maya ini…

Kak Red !

Tuuuuuuuuu dia…korang rasakan…ada tak sipi -sipi DNA antara makhluk Allah nie…muahahaha….Kak Red ..aku tau la blogmu itu tak boleh right klik tapi aku cilok juga pic ni…..senyum sokmo Kak Red ye!!!!

Jangan sedih- sedih…… life has not always been easy……. live the life that you deserve…I promise you that I am always placing you under my very high ptotection….* larikkkk….*

Jie ~ sebenarnya sejak kehilangan blog kesayangan tu…saya ni malas sangat nak buat entry…tapi hari ni……….hepi giler!!!! thanks Kak Red krn bagi saya idea! hiks ..! hiks…!

3 Replies to “Merah tanda Cinta”

  1. pengsan

    napa belah kain aku tu pendek sgt kak? singkap kan lagi pls…biar nampak segala..

    terus laki aku bwk kuali sayong!

    selamat ari mak mak kak. ko makan kat ne ek? aku teringin nak makan seafood la…tp x yah nasi, sesuai sgt kan. merasa gak lah makan, lapau woooooo

Comments are closed.