Putih Putih Di Pantai

pemandangan pantai kotor

Saya baru balik bercuti.

Bila upload gambar, inilah¬†hakikatnya. Nak dicrop pantai, gambar jadi cacat. Nak dibiarkan…gambar juga nampak cacat!

pantai kotor sangat

Kecewa, kan?

Jomlah kita jadi seperti Pakcik Saipul tu… baca Perkara Wajib Buat Di Pantai kalau nak tahu.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. Tengok memang kecewa.. tak sepatutnya sampah dibuang merata2… saya kalu tak jumpa tong sampah saya sanggup simpan sampah tu dalam beg galas dulu. tak pun saya letak dulu dalam kereta… memang tak suka buang rata2 ni…. kalu dapat orang yang suka buang sampah ni sound terus jer…. k. kawan2 jadilah seorang khalifah yang menjaga hidupan di muka bumi Allah ni…
    Jom terjah post menarik dari Pendapatan6Angka ..Comment on Home by Admin TalkFree2u.comMy Profile

  2. kalau difikirkan memang kecewa, sebab benda basic dan asas kebersihan yang “tidak sukar” ini pun ramai yang x mampu nak buat, ermm
    Jom terjah post menarik dari myrujukan ..Idea Bisnes Kerepek Untuk Industri Kecil SederhanaMy Profile

  3. Inilah hakikat pantai di Malaysia….Jarang pergi melancong bole jumpa pantai yang bersih….

  4. Alahai.. memang pantai kat Malaysia ni kebanyakan kotor dan sampah je..
    ni lah dikatakan negara maju tapi mentaliti rakyat mundur..
    Tak reti2 nak cari tong sampah..
    Jom terjah post menarik dari ANIRAH AZURI ..Tips dan Panduan Penting Ramadhan Tahun 2014/1435HMy Profile

  5. Alahai, sayangnya pemandangan yang cantik dah tercemar dengan sampah :(

  6. Bersama kita menjaga kebersihan…..
    salam perkenalan
    Jom terjah post menarik dari pengetahuanpro ..LIRIK LAGU RASMI PIALA DUNIA 2014 We Are One (Ole Ola)My Profile

  7. Aduh sakit mata memandang
    Jom terjah post menarik dari Malaysia Tercinta ..Rohingya: Umat Islam Yang DilupaiMy Profile

  8. Sayang, banyak tempat menarik di Malaysia namun mentaliti rakyat malaysia membuatkan tempat itu menjadi kotor… Pengalaman paling mengecewakan ketika singgah di Pulau Manukan di Sabah..Air pantai nya jernih dan cantik, tapi banyak sampah sarap…
    Jom terjah post menarik dari eyriqazz ..Sewa Rumah Sampai MatiMy Profile

  9. Boleh sahaja dibiarkan gambar pemandangan panorama. Cantik juga.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Mencari ketenangan di Bagan LalangMy Profile

  10. Aderrrkkkk…memang sadis sungguh. Mahu melankolia pun boleh terencat macam ni.

    Tolongl wahai rakyat negeri bertuah ini, jagalah kebersihan alam sekitar. Marilah kita berkongsi nikmat bukannya malapetaka.
    Jom terjah post menarik dari maza ..BCG Bukit Rakyat MalaysiaMy Profile

  11. Memang tak terlawan bersihnya pantai di Alanya Turki bukan setakat di pantai malah disemua bandar yg kami jejaki memang bersih. semuanya bermula dari rumah. Budaya kita memang suka sibuk nak betulkan rumah tangga orang lain tapi rumah tangga sendiri lintang pukang.
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Tarikh Nisfu Syaaban penting untuk umat IslamMy Profile

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam