Putih Putih Di Pantai

pemandangan pantai kotor

Saya baru balik bercuti.

Bila upload gambar, inilah hakikatnya. Nak dicrop pantai, gambar jadi cacat. Nak dibiarkan…gambar juga nampak cacat!

pantai kotor sangat

Kecewa, kan?

Jomlah kita jadi seperti Pakcik Saipul tu… baca Perkara Wajib Buat Di Pantai kalau nak tahu.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

12 thoughts on “Putih Putih Di Pantai”

  1. Tengok memang kecewa.. tak sepatutnya sampah dibuang merata2… saya kalu tak jumpa tong sampah saya sanggup simpan sampah tu dalam beg galas dulu. tak pun saya letak dulu dalam kereta… memang tak suka buang rata2 ni…. kalu dapat orang yang suka buang sampah ni sound terus jer…. k. kawan2 jadilah seorang khalifah yang menjaga hidupan di muka bumi Allah ni…
    Jom terjah post menarik dari Pendapatan6Angka ..Comment on Home by Admin TalkFree2u.comMy Profile

  2. Sayang, banyak tempat menarik di Malaysia namun mentaliti rakyat malaysia membuatkan tempat itu menjadi kotor… Pengalaman paling mengecewakan ketika singgah di Pulau Manukan di Sabah..Air pantai nya jernih dan cantik, tapi banyak sampah sarap…
    Jom terjah post menarik dari eyriqazz ..Sewa Rumah Sampai MatiMy Profile

  3. Aderrrkkkk…memang sadis sungguh. Mahu melankolia pun boleh terencat macam ni.

    Tolongl wahai rakyat negeri bertuah ini, jagalah kebersihan alam sekitar. Marilah kita berkongsi nikmat bukannya malapetaka.
    Jom terjah post menarik dari maza ..BCG Bukit Rakyat MalaysiaMy Profile

Comments are closed.