Rahsia Selipar Jepun Yang Kerap Hilang Di Masjid

Kenapa di masjid ye?

Kenapa ye nak mencuri kat masjid?

Ni hah! Mungkin ada kat sini. Budak yang curi tu saja nak buat projek 1Malaysia! masuk Guinness World Records.


sumber : designyoutrust.com

45 Replies to “Rahsia Selipar Jepun Yang Kerap Hilang Di Masjid”

  1. betul tu fis…last ramadhan saya hilang selipar 4 kali…tapi orang masjid kat sini bagi selipar dia kat saya….sebab dia malu kot orang luar hilang seliper kat masjid dia orang….
    Jom terjah post menarik dari ann ..Kopi Arab &amp Kambing ArabMy Profile

  2. kasut saya jugak hilang bulan ramadhan baru ni.. sedih jugak.. di bulan mulia ada jugak yg ambil.. terpaksa saya balik jalan tanpa kasut.. nasib rumah dekat je.. atau mungkin ada yg tersalah pkai kot.. hurmm..
    Jom terjah post menarik dari RedBoys ..Hanya Kerana Sebiji EpalMy Profile

  3. oh! itu semua selipar baru…kalau kat masjid..mmg ada harapan nk kena kebas…hehe

    ingat masa kecil2…byk kali juga saya hilang selipar di masjid, dan byk kali juga saya balik jln kaki ke rumah tidak berselipar…

    ada juga rasa nk kebas mana2 selipar sbg ganti tapi selalu ingat pesan mak “jangan ulang perkara buruk yg orang lain buat, nanti kite juga sama dgn mereka…nak jadi camtu ke?”….

    takpelah…selipar jepun boleh beli lain…mintak duit ngn abah… :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Kisah Hakim dan iMeknya…My Profile

  4. Ha ha funny betul burung tu. Cute jugak. Alahai Kujie siasatan kes curi ni tak ngam lah. Selipar2 di masjid selalu dah lusuh dan buruk. Ini yg kena buat burung tu cantik betui…..
    Jom terjah post menarik dari Ismail N ..Beatboxer Jepun Yang Hebat!My Profile

  5. errk!! slipar pocket yang warna ijau tu!!
    sila bagi balikk!!

    heheh, tapi pocket ada cara nak kasi orang tak curi,
    somehow menjadi!!

    sila letak kan sebelah di ujung tiang ni..
    n sebelah lagi di ujung tiang nu…

    orang yg nak curi maleh nak nengok n mencari.
    so kalau separated memang buleh selamat πŸ˜€
    Jom terjah post menarik dari Pocket ..335 Main Jom!!My Profile

  6. orang Jepun kenalkan masa dia datang jajah dulu…sebelum tu orang Malaya pakai sandal…lambat nak jalan

    orang Jepun kan suka jalan lajuΒ² – tu yg dia kenalkan selipar jepun tu

    betul tak teori ni? πŸ˜†

  7. tahun lepas masa sembahyang raya , selipar kena curi .. dah laa selipar tuu dah serasi dengan kita .. diambil pulak πŸ™

    comel laa selipar jepun kat atas tuu ! kat mana tuu kak jie ?
    Jom terjah post menarik dari Zqah ..Tart TelurMy Profile

Comments are closed.