seandainya kau tau, kuingin kau mengerti

'Ruang Rindu'
'Ruang Rindu'

Malas aksi TERlampau!

Inilah ‘Ruang Rindu’ yang disiapkan oleh encik suami sebelum terbang . Berjuntai kaki melayan anak-anak ikan yang manja sambil habiskan satu tin rempeyek aka serdakΒ² semperit.

perempuan yang berkenalan dengan sepi ingin cuba merawat satu mimpi
perempuan yang berkenalan dengan sepi ingin cuba merawat satu mimpi

p/s – Masih blog yang sama, cuma tuan blog yang dah terbalik 7.6 Skala Richter

p/s – Selamat Ulangtahun Kelahiran 01/10 untuk Azni Zahri Duad – Moga ditetapkan iman,sihat tubuhΒ  badan, kesenangan harta benda juga kesejahteraan dunia & akhirat.

p/s – Hari Ahad nanti nak ke Nilai rumah kakak, nak beli bidai buluh untuk ‘Ruang Rindu’, sesiapa nak ikut rombongan cik kiah?

39 Replies to “seandainya kau tau, kuingin kau mengerti”

  1. Rindu ekkkkk? Sabar la,Kak.
    Bila b`jauhan – rasa rindu pasti ada.
    Bila b`dekatan – rasa sayang dan cinta semakin membara.

    bykkan b`doa agar suami Akak selamat di kejauhan. πŸ™‚
    .-= Zymazara´s last blog ..Hitam Putih Sebuah Kehidupan =-.

  2. Kak Jie,

    nak kongsi pengalaman. Saya pernah juga tinggalkan cik puan isteri kerana tugasan di Jeddah selama banyak2 minggu dan bulan. Banyak sungguh bulan purnama yang cik puan isteri tunggu juga di ‘pot’ rindu tidak berpintu. Akhirnya banyak pula timbul ‘kawah2’ batu di pipi dan di dagu. Jadi kalau dilayan takut2kan pipi gebu kak jie pun akan dilawati si batu. Carilah aktivity2 kak kiah dan mak jah, tapi biarlah yg muslimah… hihihihi, semoga dapat terus bersabar. masa bergerak pantas

    1. @AyKay, he he he … adik beradik suami banyak yg memberi sokong dan kak jie sgt rapat dgn mak mertua…itu kelebihan.

      Hujung minggu ni nak berkumpul dgn dia org di Bangi πŸ˜†

  3. Lama tuu nak menanti di ruang rindu..
    .-= nuaeman´s last blog ..Gempa, Hujat, Ribut dan Tsunami =-.

    1. @maza, ooooo… orang bandar raya sebulan

      sabtu ahad jem teruk, ramai org memandu berkumpulan, sesat cari rumah kawan2

      kehkeh πŸ˜†

    1. @denaihati, sebenarnya tak de la serius sgt pun, sgt sibuk dgn aktiviti keluar masuk jemput anak2….mgkn gambar tu yg scary sgt kot πŸ˜†

  4. cantik la landskap uamh kak jie. ehemmmm tak penah berjauhan dgn suami ke kak jie…1st time ke? patut la rindu semau-maunya

  5. hahaha..
    kesepian ker?
    cian suami g outstation..
    lawa rumah!!!
    peargh…
    .-= jaws´s last blog ..Kenapa Saya Suka Sepaku Hosting?! =-.

  6. perasaan seperti inilah yang saya tidak mahu kak. mungkin ianya sama seperti dimaksudkan atau mungkin maksudnya lain? adeh pening pulak kah3.

    mungkin ikut terbalik sekali kah?
    .-= megat´s last blog ..Apakah Itu SEO, Apakah Tujuannya Dan Bagaimana? =-.

    1. @megat, Sebenarnya tak adalah tergugat sangat, cuma sedang menyusun jadual rutin harian. Ada beberapa part yang ‘hilang’ πŸ˜†

Comments are closed.