Selamat Pagi Cinta

Dan aku terjaga
Dari tidurku yang terlelap
Separuh nyawaku masih bersama dengan mimpiku

Selamat pagi dunia – Glenn Fredly

©Kujie – Hari Selasa, kenapa macam kena symptom² Monday Blues je..


p/s – malam tadi mimpi – menguasai Empayar Poyos

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Hafiz Mohd says:

    Suka dengan word “Selamat Pagi Cinta”
    .-= Hafiz Mohd´s last blog ..Oh.."Laoshi" Saya Tidak Bodoh…Terima Kasih Datuk… =-.

  2. melodi sentimental lagu OST selamat pagi cinta pun best jugak~

  3. lau hari2 monday blues ok tak?? hihiii.. kdg2 mmg camtu rasa kan??
    .-= fiezaradzi´s last blog ..Siti Nurhaliza Menang Lagi =-.

  4. kak jie tak keje pun ada rasa blues gak ke..hehehselamat pagi rabu kak jie..
    .-= Bb Hussain´s last blog ..Spaghetti Bolognese & Sambal Gulai Tempoyak =-.

  5. denaihati says:

    Saya ni hari-hari cuti dan hari-hri juga kerja. Tulah bahana kerja sendiri.
    .-= denaihati´s last blog ..Review Game Facebook Melayu : Kesatria Poyos =-.

  6. monday blues?say everyday blues..huhu

  7. Monday Blues yer kak?..saya salu Friday la Bluesnyer..hahaha.. :mrgreen:
    .-= eiyda´s last blog ..eiyDa:: Bila banyak masalah..ape nak buat??arrgghh!!!::: =-.

  8. monday blues selalu dengar, tuesday macam naka da pasni.hehehe. tak apalah, manusia kan? ada masa happy. ada masa nak jadis sentimental, ada masa emo. lumrah sis 🙂

    thanks komen my blog tadi…
    .-= lizz´s last blog ..Blogger Hebat Takkan Mudah Rasa Diri Mereka Bagus.Setuju? =-.

  9. Sindrom apa Monday Blues tu? ❓

    • kalau xsalah saye monday blues ni untuk orang2 yang kerja, da cuti sabtu ahad pastu nak keje hari isnin jadi macam malas, bnyak keje, camtu la..blues2 je rase hari isnin tu.huhu

      • oooo… tak tahu jugak sebelum ni monday blues tu apa..
        .-= Amir´s last blog ..Daylight Saving Off =-.

  10. Cinta jangan hanya sebelah pagi saja… lebih best jika pagi petang siang malam.. hikhikhik!

  11. etomyam says:

    saya hari-hari monday blues :mrgreen:

    btw lupa pulak nak inform contact camner ye…

    boleh guna email saya etomyam@gmail.com, atau akaun FB : http://www.facebook.com/people/Jazmanie-Shafawi/1502298362
    .-= etomyam´s last blog ..myjazmanie.com Selepas 1 Tahun =-.

  12. CikLilyPutih says:

    selamat k jie! alamak dah nak tengahari plak, so selamat tengahari k jie

  13. Takkan dah berjangkit jadi Tuesday blues>???? :mrgreen:
    .-= samdaddycool´s last blog ..Selendang gaya ‘pashmina’ =-.

  14. yea lah.. macam dah berjangkit lah pulak.. huhhu

    skrg ni pun maza rasa ngantuk2 gak. hehehehhe
    .-= maza´s last blog ..The Begining =-.

  15. Salam,
    Selamat pagi kak jie…
    Best kan bila bangun pagi2 boleh teringat dan nak syukur yang kita masih lagi hidup seharilagi…lepas tu lompat2 pegi kerja dan masuk sarang dengan letih macam sotong patah tulang…esoknya tetap ceria dengan “selamat pagi, cinta!”

    Mmmmmm itu hanyalah ilusi :roll:
    .-= Anyss´s last blog ..Bila Dia Melirik Manja, Alahai…terlupa hatiku tertinggal di mana =-.

  16. Ibu Mifzal Arsyad says:

    salam singgah n selamat berkenalan..blog yang cantik..suka tgk widget2 yang kemas teratur.

  17. best punya mimpi ni… hehehe
    .-= Adry Sabry´s last blog ..Tembuni dan cara mengurusnya =-.

  18. kan best kalau tiap ari cuti..hahaha
    .-= x-po´s last blog ..SUSAH KE ORANG MUDA NAK BERCAMPUAR GAUL DENGAN ORANG TUA? =-.

  19. kak jie pon berpoyos ke?hehe

    cuti hari ini anak demam..huhu
    .-= chekgu naman´s last blog ..Rumah Dah Siap Pahat Masih Berbunyi : Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009 =-.

    • Azizuan says:

      semua orang nak poyos2 eh skang..haha
      .-= Azizuan´s last blog ..Tiga Siri TV Mesti Tonton =-.

  20. Wan Perlis says:

    pagi2 kak jie dah buat entri 🙂
    mulakan hari dgn senyuman 🙂
    .-= Wan Perlis´s last blog ..Bagaimana cristiano ronaldo ajar aku blogging =-.

  21. LOL, ada lagi mimpi bawah tu muahahahhaaa! mesti masyuk ni :p

    good morning mama! have a beautiful day *hugs*
    .-= yonna´s last blog ..Apa Yang Aku Tak Suka Tentang ABPBH 2009 =-.

  22. hehhe..rupanya ada kegembiraan di sebalik itu 😀

    selamat pagi kak jie!
    .-= Faizal @ FTN´s last blog ..Adakah Anda Seorang Yang Prihatin? =-.

Trackbacks

  1. […] This post was mentioned on Twitter by hasrol nizam, kujie. kujie said: Selamat Pagi Cinta http://bit.ly/bavlYJ […]