Sentap Malam Jumaat

Malam ini bulan mengambang penuh. Sejuk dan sunyi – ops … tak juga. Cuaca sejuk dan dingin buatkan sang kodok berorkestra dengan meriahnya. Kolam tepi halaman rumah ini tak pernah putus² dengan berudu-berudu mencari ibu .

Sedang leka membaca blog demi blog sehingga tergerak hati untuk  membelek  visitors stats blog sendiri.

Glurp…………… Secara tiba-tiba,terasa keadaan disekeliling amat dingin dan bulu roma berdiri tegak  … debaran di dada tiba-tiba meningkat… hati tiba-tiba runsing… Terasa angin dingin sekali imbas menampar ke batang tengkuk….

Kenapalah malam² macam ni awak cari benda gini…aishhh….nak offlinelah .  Sampai hati awak tau… sudahlah kita duduk sorang²!

Pakcik Google jahat! Kenapa bawa keyword ni ke sini….

©kujie – nak buat kisah seram jadi kisah sedap le pula… :lol:

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

30 thoughts on “Sentap Malam Jumaat”

  1. takdelah seram. Sebab tau hantu dan setan kena ikat. So, secara automatiknya..kita tahu yang takkan ada hantu dalam komputer atau laptop. haha.. :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari ahmadfaizal ..HomeMy Profile

  2. owh..tu la ingat kan dah dok hostel, sbb umur die sbaya n anak saya y sulung, 11 tahun kan?..

    malam2 puasa ni kalau datang jugak yang berbungkus tu, kak jie baling jer n periuk baru kak jie tu…biar benjol sume.
    Jom terjah post menarik dari mrs jamal ..Lega sikitMy Profile

  3. -___- ingatkan entry ada gambar orang tgh duduk depan kipas LOL. gambar yg selalu mama letak kalau sentap hahaha
    Jom terjah post menarik dari yonna ..FGEMy Profile

Comments are closed.