Sentap Malam Jumaat

Malam ini bulan mengambang penuh. Sejuk dan sunyi – ops … tak juga. Cuaca sejuk dan dingin buatkan sang kodok berorkestra dengan meriahnya. Kolam tepi halaman rumah ini tak pernah putus² dengan berudu-berudu mencari ibu .

Sedang leka membaca blog demi blog sehingga tergerak hati untuk  membelek  visitors stats blog sendiri.

Glurp…………… Secara tiba-tiba,terasa keadaan disekeliling amat dingin dan bulu roma berdiri tegak  … debaran di dada tiba-tiba meningkat… hati tiba-tiba runsing… Terasa angin dingin sekali imbas menampar ke batang tengkuk….

Kenapalah malam² macam ni awak cari benda gini…aishhh….nak offlinelah .  Sampai hati awak tau… sudahlah kita duduk sorang²!

Pakcik Google jahat! Kenapa bawa keyword ni ke sini….

©kujie – nak buat kisah seram jadi kisah sedap le pula… :lol:

30 Replies to “Sentap Malam Jumaat”

  1. takdelah seram. Sebab tau hantu dan setan kena ikat. So, secara automatiknya..kita tahu yang takkan ada hantu dalam komputer atau laptop. haha.. :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari ahmadfaizal ..HomeMy Profile

  2. owh..tu la ingat kan dah dok hostel, sbb umur die sbaya n anak saya y sulung, 11 tahun kan?..

    malam2 puasa ni kalau datang jugak yang berbungkus tu, kak jie baling jer n periuk baru kak jie tu…biar benjol sume.
    Jom terjah post menarik dari mrs jamal ..Lega sikitMy Profile

  3. -___- ingatkan entry ada gambar orang tgh duduk depan kipas LOL. gambar yg selalu mama letak kalau sentap hahaha
    Jom terjah post menarik dari yonna ..FGEMy Profile

Comments are closed.