Seperti Luka Disimbah Cuka


Ketika kamu sedang dilanda kemarahan, janganlah hatimu menciptakan jarak. Lebih lagi hendaknya kamu tidak mengucapkan kata yang mendatangkan jarak di antara kamu. Mungkin di saat seperti itu, TAK mengucapkan kataยฒ mungkin merupakan cara yang BIJAKSANA. Kerana waktu akan membantumu…

…zzzzzzzz…..!!!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. salam.kak jie,nk pnjam quotes.thanx in advance. ๐Ÿ˜‰

  2. biar masa merawat hati yang rawang…
    .-= beliamuda´s last blog ..Lakaran Kehidupan Wajah-Wajah Ceria =-.

  3. salam kak jie

    saya pinjam qoute ni ye…nak tempek kat facebook…hehehe..

  4. Ya, baru-baru ini pun saya ada tulis post yang hampir sama kak. ๐Ÿ˜€
    .-= tekkaus´s last blog ..3 Reasons Why You Should Not Be A Multitasker? =-.

  5. kata org, diam itu indah, kanzz?

    eh.. sepi itu indah!

    alamak yg mana satu ni?
    huhuhu
    .-= maza´s last blog ..Hembuskan Nafasmu Sayang =-.

  6. sakit nye… luka ape pulak tu…

  7. Ait Kak Jie..awat ni, ada apa2 kaaa?
    Tidoq camtu kat ruang rindu besh tu, pasang kipaih kuat2 :mrgreen:
    .-= iza~de~bintang´s last blog ..Intai Sang Kerengga… =-.

    • hahaha..lepas bervebcam dgn cik abgm, tak leh tido..godek2 blog…letak footer “random post” kemudian keluar entri lama ni…hahaha..copy paste ja la..sbb comel sgt gambar tu

      dah agak..mesti fikir lain..saje je kak jie nak usik org :mrgreen:

  8. denaihati says:

    Hidup ini ada pasang dan surut dan memang ada masa perlu bercakap tapi lebih baik berdiam dan berfikir dan rehda dengan ujian kecil Allah (mudah dicakap susah dibuat)
    .-= denaihati´s last blog ..Jemaah Tabligh tercemar akibat nila setitik =-.

  9. Salam Kak KUJIE… lumrah hidup kita.
    Tak luka kalu, tentu tak tahu erti sakit…

  10. rohaizad says:

    Perghhh….
    Kak Jie kalau dah mengayat, tabik spring laa.

    “Cinta ini mendiamkan aku,
    Mencipta kesan riak cinta,
    Walau ke hujung dunia,
    Resahku tetap ada….”

    Amacam Kak Jie, boleh gitu… (nanti hantarlah bait saya tu pada abang di sana ya!)

    p/s: amboi… tiap-tiap hari theme bertukar, ingatkan salah masuk blog orang lain tadi… huhu
    .-= rohaizad´s last blog ..Istiqamah, berusaha dan sabar adalah sebahagian dari aura kejayaan. =-.

  11. aik,. td saya ada komen. mana lak ilang komen saya.. aiyak!

  12. betul, betul.senyap sebentar adalah solution terbaik.

  13. saya faham yang ZZZZZ tu je kak jie..
    .-= topo´s last blog ..Panduan Lengkap Contoh Penggunaan Emoticon Seperti Ini (*^.^) =-.

  14. err.kias2. kenapa ni mama? T_______T dah lama kita hadap benda2 mcm ni kan ? ๐Ÿ™‚ be strong ma!

    pasang kipas kuat sikit hahhaa
    .-= yonna´s last blog ..Daddyโ€™s Little Girl =-.