Seperti Luka Disimbah Cuka


Ketika kamu sedang dilanda kemarahan, janganlah hatimu menciptakan jarak. Lebih lagi hendaknya kamu tidak mengucapkan kata yang mendatangkan jarak di antara kamu. Mungkin di saat seperti itu, TAK mengucapkan kataยฒ mungkin merupakan cara yang BIJAKSANA. Kerana waktu akan membantumu…

…zzzzzzzz…..!!!

19 Replies to “Seperti Luka Disimbah Cuka”

    1. hahaha..lepas bervebcam dgn cik abgm, tak leh tido..godek2 blog…letak footer “random post” kemudian keluar entri lama ni…hahaha..copy paste ja la..sbb comel sgt gambar tu

      dah agak..mesti fikir lain..saje je kak jie nak usik org :mrgreen:

  1. Hidup ini ada pasang dan surut dan memang ada masa perlu bercakap tapi lebih baik berdiam dan berfikir dan rehda dengan ujian kecil Allah (mudah dicakap susah dibuat)
    .-= denaihati´s last blog ..Jemaah Tabligh tercemar akibat nila setitik =-.

  2. Perghhh….
    Kak Jie kalau dah mengayat, tabik spring laa.

    “Cinta ini mendiamkan aku,
    Mencipta kesan riak cinta,
    Walau ke hujung dunia,
    Resahku tetap ada….”

    Amacam Kak Jie, boleh gitu… (nanti hantarlah bait saya tu pada abang di sana ya!)

    p/s: amboi… tiap-tiap hari theme bertukar, ingatkan salah masuk blog orang lain tadi… huhu
    .-= rohaizad´s last blog ..Istiqamah, berusaha dan sabar adalah sebahagian dari aura kejayaan. =-.

  3. err.kias2. kenapa ni mama? T_______T dah lama kita hadap benda2 mcm ni kan ? ๐Ÿ™‚ be strong ma!

    pasang kipas kuat sikit hahhaa
    .-= yonna´s last blog ..Daddyโ€™s Little Girl =-.

Comments are closed.