sesuatu di luar kebiasaan

Semoga tenanglah laut yang bergelora.

Semoga ribut taufan kembali sepoi-sepoi bahasa.

Semoga damailah keluh-kesah di dada.

Semoga tenteram tangis hiba di jiwa.

Tetapi ia tidak terjadi seperti yang disangka, tidak terlaksana seperti yang direncana. When friendship collided

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Aiik, dah habis musim tengkujuh pun laut bergelora lagi ke?
    Tak apa, sesekali tu jiwa perlu dilayan….. biar tenang macam air di kolam.

  2. Kak Jie ok ka hari ni..?
    Iza yakin pengalaman dan pengetahuan yang Kak Jie miliki akan memudahkan Kak Jie lalui apa jugak cuaca 🙂

  3. Semoga bah cepat surutnya.
    Semoga hujan cepat panasnya.
    Semoga derita cepat bahagianya.

    Semoga kebahagiaan bersama dirimu selalu 😀

    aidilxs last blog post..USB Di Hujung Jari Anda

  4. kena selalulah beringat yang laut tak selalunya tenang.

  5. hope smuanya tenang utk mama 😉

    yonnas last blog post..new house :p

  6. kita hanya mampu merancang..

    Lan Bingkas last blog post..Tungau tu apa?

  7. biasa sesuatu berlaku lain daripada kebiasaan, pasti janggal terasa..

    semoga hati mu cerah bersih dan berseri..
    umpama panorama selepas hujan..

    hidup bagaikan roda.
    tidak selamanya akan terasa manis..
    sesekali terasa pahit, itulah kehidupan.
    ———————————-
    “cakap senang laa.. kena diri sendiri……”

    huhu..yer, bai tahu cakap jer..
    bai cuba tumpang rasa. tapi yg alami adalah diri mama sendiri.
    sabar lah yer..

    (panjang pilak komen cheq)

  8. eceh2~ kak kujie, sedang berkecamukkah hati? baru lepas menonton hindustan ke akak?

  9. Kau hulurkan tanganmu
    membawaku ke atas semula….

    🙁 🙁 🙁

    mazas last blog post..Bulan Membayar Cukai

  10. ribut, taufan, gelora, sebagainya, sukar kita duga, yang penting siap sediakan diri kita untuk menghadapi pelbagai kemungkinan, melalui kekuatan dalaman atau jiwa yang kuat lagi tenang. InsyaAllah.

  11. jiwa keluh kesah sekali dalam sebulan sure datang menjenguk saya.. 🙁

    arins last blog post..Special Promotion @ PrintSini.Com

  12. hush!! serius je bunyik tu…
    moga ketenagan akan segera kembali..
    mendamaikan keluh kesah yang menghimpit dada

    mrs azmis last blog post..kene TAG sudah~

  13. laut bergelora akan tenang jua Kak Jie
    ribut taufan hanya seketika..
    sabar lah wahai kakakku…

    Neezas last blog post..Cerita 2 hari lepas

  14. emosi tak stabil nie..tarik nafas dalam2..
    semoga dapat ketengan tu cpt2 yer kak..

    izzahs last blog post..teka teki teka tekuk..

  15. Semoga tenanglah laut yang bergelora. (teman pun rasa macam tu jugak sekarang, Jie)

    Semoga ribut taufan kembali sepoi-sepoi bahasa. (Teman pun harap macam tu jugak dalam masa sebulan ni)

    Semoga damailah keluh-kesah di dada. (Haiii… macam mustahil aje teman rasa)

    Semoga tenteram tangis hiba di jiwa. (Semoga…)

    …. (teman tengah tunggu kesimpulannya)

  16. erm…akak dah tak pakai nuffnang ek??? dah beralih arah ke advertlet lak???

    ChekguBHs last blog post..Makan Time…!

    • sedang testing..sebenarnya ada akaun advertlets lebih dulu dari nuffnang…cuma skrg nak aktifkan semula

      tgh menguji…..2-3 bulan baru keluar result kot 😆

  17. semoga bahagialah jiwa nan lara…

    ChekguBHs last blog post..Makan Time…!

  18. Ni lirik lagu ke atau memang deep camnih? 😀

    kruel74s last blog post..Law degree as a second degree