sesuatu di luar kebiasaan

Semoga tenanglah laut yang bergelora.

Semoga ribut taufan kembali sepoi-sepoi bahasa.

Semoga damailah keluh-kesah di dada.

Semoga tenteram tangis hiba di jiwa.

Tetapi ia tidak terjadi seperti yang disangka, tidak terlaksana seperti yang direncana. When friendship collided

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

22 thoughts on “sesuatu di luar kebiasaan”

  1. Aiik, dah habis musim tengkujuh pun laut bergelora lagi ke?
    Tak apa, sesekali tu jiwa perlu dilayan….. biar tenang macam air di kolam.

  2. Kak Jie ok ka hari ni..?
    Iza yakin pengalaman dan pengetahuan yang Kak Jie miliki akan memudahkan Kak Jie lalui apa jugak cuaca 🙂

  3. biasa sesuatu berlaku lain daripada kebiasaan, pasti janggal terasa..

    semoga hati mu cerah bersih dan berseri..
    umpama panorama selepas hujan..

    hidup bagaikan roda.
    tidak selamanya akan terasa manis..
    sesekali terasa pahit, itulah kehidupan.
    ———————————-
    “cakap senang laa.. kena diri sendiri……”

    huhu..yer, bai tahu cakap jer..
    bai cuba tumpang rasa. tapi yg alami adalah diri mama sendiri.
    sabar lah yer..

    (panjang pilak komen cheq)

  4. ribut, taufan, gelora, sebagainya, sukar kita duga, yang penting siap sediakan diri kita untuk menghadapi pelbagai kemungkinan, melalui kekuatan dalaman atau jiwa yang kuat lagi tenang. InsyaAllah.

  5. jiwa keluh kesah sekali dalam sebulan sure datang menjenguk saya.. 🙁

    arins last blog post..Special Promotion @ PrintSini.Com

  6. Semoga tenanglah laut yang bergelora. (teman pun rasa macam tu jugak sekarang, Jie)

    Semoga ribut taufan kembali sepoi-sepoi bahasa. (Teman pun harap macam tu jugak dalam masa sebulan ni)

    Semoga damailah keluh-kesah di dada. (Haiii… macam mustahil aje teman rasa)

    Semoga tenteram tangis hiba di jiwa. (Semoga…)

    …. (teman tengah tunggu kesimpulannya)

    1. sedang testing..sebenarnya ada akaun advertlets lebih dulu dari nuffnang…cuma skrg nak aktifkan semula

      tgh menguji…..2-3 bulan baru keluar result kot 😆

Comments are closed.