Press "Enter" to skip to content

22 Comments

  1. Aiik, dah habis musim tengkujuh pun laut bergelora lagi ke?
    Tak apa, sesekali tu jiwa perlu dilayan….. biar tenang macam air di kolam.

  2. iza iza

    Kak Jie ok ka hari ni..?
    Iza yakin pengalaman dan pengetahuan yang Kak Jie miliki akan memudahkan Kak Jie lalui apa jugak cuaca 🙂

  3. Semoga bah cepat surutnya.
    Semoga hujan cepat panasnya.
    Semoga derita cepat bahagianya.

    Semoga kebahagiaan bersama dirimu selalu 😀

    aidilxs last blog post..USB Di Hujung Jari Anda

  4. kena selalulah beringat yang laut tak selalunya tenang.

  5. hope smuanya tenang utk mama 😉

    yonnas last blog post..new house :p

  6. biasa sesuatu berlaku lain daripada kebiasaan, pasti janggal terasa..

    semoga hati mu cerah bersih dan berseri..
    umpama panorama selepas hujan..

    hidup bagaikan roda.
    tidak selamanya akan terasa manis..
    sesekali terasa pahit, itulah kehidupan.
    ———————————-
    “cakap senang laa.. kena diri sendiri……”

    huhu..yer, bai tahu cakap jer..
    bai cuba tumpang rasa. tapi yg alami adalah diri mama sendiri.
    sabar lah yer..

    (panjang pilak komen cheq)

  7. saffa saffa

    eceh2~ kak kujie, sedang berkecamukkah hati? baru lepas menonton hindustan ke akak?

  8. Kau hulurkan tanganmu
    membawaku ke atas semula….

    🙁 🙁 🙁

    mazas last blog post..Bulan Membayar Cukai

    • Tie Tie

      Ooiitt ! Mana boleh pegang2 tangan nih !!

      Silap2 lebam mata tuh ! Hi hi………..

      • eh! la … tak persan lah pulak…….

        dah batal air sembahyang den…

        huhuhu…..

        hehehehe
        :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

        mazas last blog post..Projek Terbengkalai

  9. ribut, taufan, gelora, sebagainya, sukar kita duga, yang penting siap sediakan diri kita untuk menghadapi pelbagai kemungkinan, melalui kekuatan dalaman atau jiwa yang kuat lagi tenang. InsyaAllah.

  10. arin arin

    jiwa keluh kesah sekali dalam sebulan sure datang menjenguk saya.. 🙁

    arins last blog post..Special Promotion @ PrintSini.Com

  11. hush!! serius je bunyik tu…
    moga ketenagan akan segera kembali..
    mendamaikan keluh kesah yang menghimpit dada

    mrs azmis last blog post..kene TAG sudah~

  12. laut bergelora akan tenang jua Kak Jie
    ribut taufan hanya seketika..
    sabar lah wahai kakakku…

    Neezas last blog post..Cerita 2 hari lepas

  13. emosi tak stabil nie..tarik nafas dalam2..
    semoga dapat ketengan tu cpt2 yer kak..

    izzahs last blog post..teka teki teka tekuk..

  14. OD OD

    Semoga tenanglah laut yang bergelora. (teman pun rasa macam tu jugak sekarang, Jie)

    Semoga ribut taufan kembali sepoi-sepoi bahasa. (Teman pun harap macam tu jugak dalam masa sebulan ni)

    Semoga damailah keluh-kesah di dada. (Haiii… macam mustahil aje teman rasa)

    Semoga tenteram tangis hiba di jiwa. (Semoga…)

    …. (teman tengah tunggu kesimpulannya)

  15. erm…akak dah tak pakai nuffnang ek??? dah beralih arah ke advertlet lak???

    ChekguBHs last blog post..Makan Time…!

    • sedang testing..sebenarnya ada akaun advertlets lebih dulu dari nuffnang…cuma skrg nak aktifkan semula

      tgh menguji…..2-3 bulan baru keluar result kot 😆

      • earn money byk nampak.. kasi la sikit2 ek :p
        kali ni nak bantak stoberi lg besaq :mrgreen:

        yonnas last blog post..new house :p

Comments are closed.