Semoga…. hari ini

Segala puji bagi Allah Tuhan Seru Sekelian Alam, Selawat dan Salam Untuk Nabi Muhammad saw, Ahli Keluarganya dan Sahabat sahabatnya.

dreamyworld2nd2

Ya Allah! Jadikanlah lipatan hari ini pembuka bagi kejayaan, ketenangan yang menyeluruh untukku dan kaum Muslimin keseluruhannya memelihara agama-Mu. Hamparkan di dalamnya hamparan rahmat-Mu sepertimana Engkau berikan kepada hamba² Mu yang terpilih.

YA Rahman Ya Rahim, aku bermohon kepadamu Kau ampunilah segala dosa²ku hari ini, semalam yang telah lalu dan akan datang sama ada yang sengaja atau tidak . Kau ampunilah dosa² suamiku, kedua ibubapaku, kedua ibubapa mertuaku, anak²ku ,guru²ku , sahabat²ku, jiran tetanggaku juga muslimin keseluruhannya. Kau ampunilah kami semua. Kau lepaskanlah kami semua dari azab api neraka dan berilah kami keselamatan di dunia dan di akhirat.

Ya Allah, kekalkanlah tahun yang akan datang dalam hidupku dengan catatan kegembiraan, kebahagian dan kelapangan, supaya aku dapat rasakan dalam detik hidup ini kenikmatan yang ada padanya. Tetapkanlah imanku, kesihatan tubuh badanku juga kesenangan harta benda, sesungguhnya Engkau Maha berkuasa keatas sesuatu dilangit dan dibumi.

Amin Ya Rab’bil Alamin

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Amin… dan selamat hari jadi, Kujie ku cayang. Semoga hidup Jie sekeluarga sentiasa dilindungi dan dilimpahi rahmat ALLAH. Amin.

    ODs last blog post..Banyaklah Dia Punya Cengkadak!!!

  2. Terimakasih ………… Saya perlu ucapkan berbanyak-banyak terima kasih atasdoa,kata perangsang, ucapan selamat dan tanda ingatan. yang dititipkan di sini. Yang menelefon atau pun yang mengirimkan sms.

    …….. saya tambah sebatang lagi lilin di atas kek :mrgreen:

  3. hepi bufday kujie…semuga bhgia sepanjang masa..senyum sokmo…

    sis-lins last blog post..XPDC Terjah Hutan..

  4. selamat ulang tahun ke……….. 😀 😀

    moga segala dipermudahkanNya dan di murahkan rezeki olehNya..

    😀 😀

    kak jie masak kat luar (kedai) ek??? ekekeke

    Zanas last blog post..Pak Ko Nyer Jalan Kah?

  5. salam,,maaf terlambat untuk saya ucap hepy besday… 😎 😎 ❓ ❓

  6. Jie,

    Selamat Hari Lahir je…yang ke? :mrgreen:

    abgputras last blog post..The Web is not ready for Chrome yet!

    • Mohd Hafifi says:

      a’ah kan..xgtau ke kak jie yang ke berape?

      Mohd Hafifis last blog post..Cara Mencari Kawan Baru

  7. hepi belated besday kak jie..
    semoga apa yg diimpikan akan tercapai…amin…:-)

    roses last blog post..Tambah Satu Usiaku..

  8. Hapy besday kak Jie! walaupun terlewat sampai..
    dan semoga hari ini lebih baik dari semalam!

    sallys last blog post..Panazzz….

  9. AMIN. AMIN. AMIN. Ya Rabbal ‘Alamin.

    Abang Longs last blog post..Kasih yang berkekalan.

  10. Semoga panjang umur, murah rezeki dantergolong dalam golongan orang-orang yang beriman… amin.

    samdaddycools last blog post..Goji Guarana : Penipuan terbongkar ‘gagah, kuat dan tahan lama’

  11. Hepi Besday my dear kak jie :p

    Doakan yg baik2 belaka kt kak jie n family. Aminnnn

    muins last blog post..Menara TA, Tingkat 20

  12. tak nak hadiah kite tak pe…

    belalangdewas last blog post..

  13. Amin…… Ya Rab’bil Alamin.

    Selamat Ulang Tahun..

    Kak Longs last blog post..Manja dimanjai

  14. Kill-Vearn says:

    ades terlambat nak ucap kat akak selamat ulangtahun kelahiran…. dah ke berapa ni kak kujie?

    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan dari keburukan
    Allah selamatkan kamu, insyaAllah

    yay! da sing…. takde adiah la…

    Kill-Vearns last blog post..Azizwan’s T-Shirt Arrived

  15. Selamat ulang tahun sayang
    Kini kau bersayap, pergilah terbang
    Rentaslah langit cita cita mu
    Harap nanti kita ‘kan bertemu

    lalala…
    huhu….

    chekguBHs last blog post..Orang Minyak Naik Minyak…Legam dan Lebam…

  16. mamajie… slmt ulangtahun
    moga mama dan keluarga dirahmati Allah selalu

  17. akumelayuboleh says:

    Semoga diberkati ,di rahmati dan di tenangkan jiwa oleh-NYA … Amin

    Ps:pertama kali masuk blog nie .. banyak info menarik keep it up .. mak cik? hehe

  18. Aminnnn…Semoga diperkenankan-Nya!

    Sis Jie…Teruskan menjaga kesihatan yang baik utk terus mem-blog!

    Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara!

    Hidup Jalan Terus!

    Aboos last blog post..PM Oh PM: Rakyat Jangan Hanya Kata,"Aye-Aye,Chief!"

  19. selamat hari lahir auntie
    semoga bahagia dan hidup tenang bersama keluarga tercinta
    😀

    loqs last blog post..Semuanya Tiny!

  20. hepi besday kjie…

    semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati!!

    amin…

  21. salam
    selamat hari lahir buat kakjie
    semoga dimurahkan rezeki dan diberkati segala apa yang dilakukan
    semoga dikurniakan kebahagiaan hidup di samping insan2 tersayang

    iss last blog post..pre regatta lepa

  22. Tadi pegi menziarah di blog KuIna, terpandang ada pengumuman penting. Terus saya ke sini.

    Kawan2 jauh cuma boleh mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta disihatkan tubuh badan untuk melihat anak2 membesar dan menjadi orang berguna.

  23. perindu says:

    salam kakjie

    selamat menyambut ulangtahun kelahiran semoga ditetapkan keimanan dan berada didalalam keadaan sehat senantiasa bersama keluarga tersayang 🙂

  24. Ooo…lambat lak sampai…. terlalu busy, he he…

    Selamat panjang umur, moga2 semakin mewah rezeki dan bahagia sentiasa :mrgreen:

    Ties last blog post..Hidung dicium…..

  25. Active Blogger says:

    Selamat hari lahir…nampaknya kak Jie dah bertambah tua lagi :mrgreen: Jangan marah ye…

  26. selamat hari lahir kak kujie…
    semoga panjang umur murah rezeki dan semoga peroleh segala yang dicita…

    shays last blog post..Petua Mengasihi Suami….

  27. kutaksempurna says:

    panjang umurnya
    panjang umurnya
    panjang umurnya serta mulia..
    serta mulia..

    semoga diberi kesihatan dalam keimanan, kebahagiaan dlm keberkatan 😀

  28. Happy Birthday to you…
    Happy Birthday to you…
    Happy Birthday to you…
    Happy Birthday to you…

    semoga panjang umur, bahagia selalu dan sentiasa berada dibawah RahmatNya ya Kak Jie…

    smile…. Snap!!! hehee..

    Neezas last blog post..An evening in Al Ferdos Sector

  29. Terimakasih semua…sy outing satu hari ni…ikut abg g site,skrg kt dpn kaunter unit hasil hos. Tanjung karang..,jap lg mkn cendol dgn pecal..izzat.,kalau baca msg ni..jom banjer k.jie..huhu..muaaach! TQVM tuk ty dr melben,arz dr brunei krn sms pg td,luv u all..juga kwn2 dr malayonline dgn MAF

  30. ma…selamat hari lahir…:)

  31. Selamat Hari Lahir Jie…semoga berbahagia selalu…mmmuuuaaahhhh

    Deas last blog post..Telatah Irfan

  32. ketupat liat, ketupat basi
    datang nak ucap selamat pagi…

    ehhhh selamat hari jadi.

    ….>> wani pagi dah msg minta topup… nk sms..
    aku suruh guna Hp ayah x mau.. nk hntr dr HP dia gak…

    kuinas last blog post..Guru Mu Cikgu Ku

  33. loverkrands says:

    come on liverpool

  34. selamat hari lahir mama..
    selamatpanjangumurmurahrezekisihatbahagiaselalu..

    ‘dia susah tido lena’ lagi ke..? 😆

    fiezabaiduris last blog post..Mengecat

  35. Allah lanjut kan usia dan semoga mendapat tubuh yg sihat untuk menambah bekalan untukNya. Amin

    haritzs last blog post..Pneumonia

  36. Lokasi:di salah sebuah rumah di kawasan taman bukit indah,johor..
    masa:1024am
    ucapan buat: mama jie…….Selamat hari lahir ma….!!moga panjang umur dan dimurahkan rezeki mama sekeluarga… 😆

    kikis last blog post..Ingin Tahu

  37. Salam perkenalan.. selamat hari lahir, semoga apa yang diimpikan akan menjadi kenyataan, insya Allah..

    Su purples last blog post..Hidup mesti terus

  38. Slamat Hari Lahir kak jie… moga murah rezeki .. sihat selalu.. dan sentiasa dalam keredhaan Allah SWT…

    Adrys last blog post..Video Pergaduhan di Sandakan

  39. kak jie..jgn lupe singgah blog saya amik award!

  40. Semoga k jie sentiasa diberkati dan dilindugiNya.
    Amin.

    cikgu panjis last blog post..Sampai Bila

  41. aminnnnnn…..semuga sentiasa yg baik2 pada jie n family…take care selalu…
    pssst! kali ni jun x cepat wish..hahaha, ingat pukul 12 mlm tadik tp takut kaco, ekekeke…..

    juns last blog post..Ikan masak Thai

  42. “SELAMAT HARI LAHIR JIE” semoga berbahgia selalu disisi keluarga tercinta.

  43. Allah selamatkan kamu! 😀

    Lan Bingkas last blog post..Culture Unplugged Video

  44. selamat hari lahir..selamat segala nya!

    arins last blog post..Nokia Handphone : N98

  45. Selamat hari lahir, menukar nombor di depan dan semoga akan menukar nombor2 itu lebih banyak lagi…. Amin….

    kruel74s last blog post..It is all fun and games until someone turn it into a business