Semoga…. hari ini

Segala puji bagi Allah Tuhan Seru Sekelian Alam, Selawat dan Salam Untuk Nabi Muhammad saw, Ahli Keluarganya dan Sahabat sahabatnya.

dreamyworld2nd2

Ya Allah! Jadikanlah lipatan hari ini pembuka bagi kejayaan, ketenangan yang menyeluruh untukku dan kaum Muslimin keseluruhannya memelihara agama-Mu. Hamparkan di dalamnya hamparan rahmat-Mu sepertimana Engkau berikan kepada hamba² Mu yang terpilih.

YA Rahman Ya Rahim, aku bermohon kepadamu Kau ampunilah segala dosa²ku hari ini, semalam yang telah lalu dan akan datang sama ada yang sengaja atau tidak . Kau ampunilah dosa² suamiku, kedua ibubapaku, kedua ibubapa mertuaku, anak²ku ,guru²ku , sahabat²ku, jiran tetanggaku juga muslimin keseluruhannya. Kau ampunilah kami semua. Kau lepaskanlah kami semua dari azab api neraka dan berilah kami keselamatan di dunia dan di akhirat.

Ya Allah, kekalkanlah tahun yang akan datang dalam hidupku dengan catatan kegembiraan, kebahagian dan kelapangan, supaya aku dapat rasakan dalam detik hidup ini kenikmatan yang ada padanya. Tetapkanlah imanku, kesihatan tubuh badanku juga kesenangan harta benda, sesungguhnya Engkau Maha berkuasa keatas sesuatu dilangit dan dibumi.

Amin Ya Rab’bil Alamin

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

46 thoughts on “Semoga…. hari ini”

  1. Amin… dan selamat hari jadi, Kujie ku cayang. Semoga hidup Jie sekeluarga sentiasa dilindungi dan dilimpahi rahmat ALLAH. Amin.

    ODs last blog post..Banyaklah Dia Punya Cengkadak!!!

  2. Terimakasih ………… Saya perlu ucapkan berbanyak-banyak terima kasih atasdoa,kata perangsang, ucapan selamat dan tanda ingatan. yang dititipkan di sini. Yang menelefon atau pun yang mengirimkan sms.

    …….. saya tambah sebatang lagi lilin di atas kek :mrgreen:

    1. a’ah kan..xgtau ke kak jie yang ke berape?

      Mohd Hafifis last blog post..Cara Mencari Kawan Baru

  3. Hepi Besday my dear kak jie :p

    Doakan yg baik2 belaka kt kak jie n family. Aminnnn

    muins last blog post..Menara TA, Tingkat 20

  4. ades terlambat nak ucap kat akak selamat ulangtahun kelahiran…. dah ke berapa ni kak kujie?

    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan dari keburukan
    Allah selamatkan kamu, insyaAllah

    yay! da sing…. takde adiah la…

    Kill-Vearns last blog post..Azizwan’s T-Shirt Arrived

  5. Semoga diberkati ,di rahmati dan di tenangkan jiwa oleh-NYA … Amin

    Ps:pertama kali masuk blog nie .. banyak info menarik keep it up .. mak cik? hehe

  6. selamat hari lahir auntie
    semoga bahagia dan hidup tenang bersama keluarga tercinta
    😀

    loqs last blog post..Semuanya Tiny!

  7. salam
    selamat hari lahir buat kakjie
    semoga dimurahkan rezeki dan diberkati segala apa yang dilakukan
    semoga dikurniakan kebahagiaan hidup di samping insan2 tersayang

    iss last blog post..pre regatta lepa

  8. Tadi pegi menziarah di blog KuIna, terpandang ada pengumuman penting. Terus saya ke sini.

    Kawan2 jauh cuma boleh mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta disihatkan tubuh badan untuk melihat anak2 membesar dan menjadi orang berguna.

  9. salam kakjie

    selamat menyambut ulangtahun kelahiran semoga ditetapkan keimanan dan berada didalalam keadaan sehat senantiasa bersama keluarga tersayang 🙂

  10. Ooo…lambat lak sampai…. terlalu busy, he he…

    Selamat panjang umur, moga2 semakin mewah rezeki dan bahagia sentiasa :mrgreen:

    Ties last blog post..Hidung dicium…..

  11. selamat hari lahir kak kujie…
    semoga panjang umur murah rezeki dan semoga peroleh segala yang dicita…

    shays last blog post..Petua Mengasihi Suami….

  12. panjang umurnya
    panjang umurnya
    panjang umurnya serta mulia..
    serta mulia..

    semoga diberi kesihatan dalam keimanan, kebahagiaan dlm keberkatan 😀

  13. Happy Birthday to you…
    Happy Birthday to you…
    Happy Birthday to you…
    Happy Birthday to you…

    semoga panjang umur, bahagia selalu dan sentiasa berada dibawah RahmatNya ya Kak Jie…

    smile…. Snap!!! hehee..

    Neezas last blog post..An evening in Al Ferdos Sector

  14. Terimakasih semua…sy outing satu hari ni…ikut abg g site,skrg kt dpn kaunter unit hasil hos. Tanjung karang..,jap lg mkn cendol dgn pecal..izzat.,kalau baca msg ni..jom banjer k.jie..huhu..muaaach! TQVM tuk ty dr melben,arz dr brunei krn sms pg td,luv u all..juga kwn2 dr malayonline dgn MAF

  15. ketupat liat, ketupat basi
    datang nak ucap selamat pagi…

    ehhhh selamat hari jadi.

    ….>> wani pagi dah msg minta topup… nk sms..
    aku suruh guna Hp ayah x mau.. nk hntr dr HP dia gak…

    kuinas last blog post..Guru Mu Cikgu Ku

  16. Allah lanjut kan usia dan semoga mendapat tubuh yg sihat untuk menambah bekalan untukNya. Amin

    haritzs last blog post..Pneumonia

  17. Lokasi:di salah sebuah rumah di kawasan taman bukit indah,johor..
    masa:1024am
    ucapan buat: mama jie…….Selamat hari lahir ma….!!moga panjang umur dan dimurahkan rezeki mama sekeluarga… 😆

    kikis last blog post..Ingin Tahu

  18. aminnnnnn…..semuga sentiasa yg baik2 pada jie n family…take care selalu…
    pssst! kali ni jun x cepat wish..hahaha, ingat pukul 12 mlm tadik tp takut kaco, ekekeke…..

    juns last blog post..Ikan masak Thai

Comments are closed.