usai sudah semua berlalu

Aku merasa diri hilang
Tanpa tau apa yang sudah ku temukan
Aku merasa menemukan
Tanpa tau apa yang aku cari
Dan aku seperti masih mencari
Tanpa tau apa yang sudah hilang
( filem Cinta Pertama )

Kujie ~ maaf kawanΒ²… saya agak sibuk minggu ni… ada projek besar untuk diselesaikan hujung minggu depan…

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Ehh…kak jie kat sunway piramid ke? kalau gi semalam dapatlah bertemu suai kenal ye. Have a great time, kak jie.

    Kujie ~ gatal2 nk g situ..

  2. beh ke citer ni?…hehehee.. sy kureng skit citer indon…tu x tahu tu..

    Kujie ~ suka lagu dia tu…hehehe

  3. Take your time K.Jie… 😎

    Kujie ~ bape hari sgtlah boleh sepi dr blog..mesti nk jenguk gak..bz mcm mane pun πŸ˜†

  4. sedih lagu ni kak Jie.. teringat pulak kisah lama2.. tapi terbalik sikit la kisahnya.. takpelah, tak yah cerita panjang.. karang bahaya.. hehee..

    Kujie ~ kakjie mmg suka Rossa…sedap je sora dia..apalagi lagu2 mcm gini…mendayu2… πŸ˜†

  5. EbookFee says:

    Sukses selalu kepada anda :mrgreen:

    Kujie ~ terimakasih….moga2 kita semua dipermudahkan segala urusan…

  6. Semoga sukses, kak jie.. πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    Kujie ~ InsyaAllah…moga2 dipermudahkan urusan….

  7. slamat berhujung mggu kak jie!!
    πŸ™‚

    Kujie ~ selamat berhari minggu kak dik…berjalan mane..hehehe

  8. filem cinta pertama ni.. citer apa ye kak kujie? citer indon ke?

    Kujie ~ Filem Cinta Pertama mmg filem Indonesia, keluaran thn 2007…antara pelakonnya.. Bunga Cinta Lestari, Ben Joshua , Richard Kevin & Ratna Ruchian.
    Lagu tu…Cinta nyanyian Rossa lagu asal Titiek Pusta dlm filem Cinta Pertama lakunan Christine Hakim – mcm tu lah info yg kakjie jumpa…kalau ada maklumat yang salah, sila betulkan cikgu..hehehe