Why Today Means More

Our tribute to Kenny Dalglish as he celebrates his 60th birthday ( 4 March 1951 )

sumber : Liverpool FC

SMS dari Algeria!

Selesai tugas pengulas siaran langsung untuk suami di sana.    Rindunya riuh sorak  suami dan anak² saya waktu ini.

©kujie – tak sabar nak tunggu esok … Selamat malam !

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. dah berbalas rindunya kak jie? 😀

  2. denaihati says:

    penyokong Arsenal bergumbira bila Liverpool dapat tewas
    kan MU.
    Jom terjah post menarik dari denaihati ..Dialog orang kaya dan orang kurang kayaMy Profile

  3. Yey!!

    YNWA!
    Jom terjah post menarik dari Pala Maldini ..DENDAM YANG TERBALAS YNWA!!My Profile

  4. agaknya sesuatu yang akan mengembirakan kak jie.. 😆
    Jom terjah post menarik dari princessmia ..20 gerai makan musnah dijilat apiMy Profile

  5. tunggu terima kete ke kak jie?kete apa?
    Jom terjah post menarik dari nasslimdiet2 ..Konvensyen Royalti ke 57My Profile

  6. harinya telah tiba ni kak jie..apa yang dinantikannya.. 😉
    Jom terjah post menarik dari Bb Hussain ..Rawatan gigiMy Profile

  7. terima kasih liverpul hehehe tlg arsenal kurangkan mata
    Jom terjah post menarik dari mijae ..aku terima nikahnyaMy Profile

  8. baek punyer…
    Jom terjah post menarik dari trigyy ..Jambatan Sogo to KTM Bank Negara bahaya !!!My Profile

  9. puteraduyong says:

    hehe…ada yang bergembira saat si alex berduka ye… 🙂

  10. Begitulah..gambar ini mmg bermakna utk yg meraikannya..tapi pedih utk mereka yg terkulai.. 😕

    Psssst…kita tunggu entri berikutnya 😛

  11. Esok???
    Ada apa ya?? Oooooo…….
    Tak sabar juga tunggu esok. 😛
    Jom terjah post menarik dari Kak Long Mawar Merah ..Nak berkhemah macam GaddafiMy Profile

  12. selamat malam kakjie, meraikan yer, hehe esok pula kereta sampai yer
    Jom terjah post menarik dari mijie ..Contoh surat cinta terhebatMy Profile

  13. nite2 kak jie
    saya ada kat putrajaya skrg kot nak jumpe =)
    Jom terjah post menarik dari joegrimjow ..Liverpool vs Man U – Liverpool menang !!!My Profile

  14. Salam dan Selamat Malam Kak Jie. 😉
    Jom terjah post menarik dari Incik RestNrilekS ..A New Stylish Update on Hari Kraf Kebangsaan 2011My Profile