Yang pergi …..Yang kembali…

Assalamualaikum…

Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua2 kawan2 yang meluangkan masa untuk mengirimkan ucapan tahziah di blog ini atau pun melalui sms.

Doakan arwah ayah mertua saya berada didalam lingkungan orang-orang yang beriman. Semoga rohnya dicucuri rahmat Yang Maha Esa dan semoga pemergiannya meninggalkan hikmat bagi insan-insan yang masih hidup.

Disini juga saya mengambil peluang untuk mendoakan semua teman2 termasuk semua ahli keluarga serta kawan2 semoga selamat, panjang umur, berjaya, sihat dan diringankan segala kesulitan.

Jutaan terima kasih lagi saya ucapkan kepada kalian semua terutamanya Kak Red kerana sudi membuat entry seperti dibawah.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. zura lias says:

    takziah kak jie..sorie terlambat.al-fatihah utk arwah..

  2. aminn.

  3. salam takziah dari kiki

  4. hehehe…..mmg dah kembali..tetapi sibuk yaaa amat..esk petang nak balik kg lagi………so sunyi sepi kejap ye blog nie….dan blog korang..hahaha..tak sempat nk g merayau

  5. sesama kasih …
    *perasan nya pak cik* 😀 tsk tsk tsk

  6. nAt aka nAtsumi says:

    sama-sama kak jie.
    nat pon menyebok gak. hik hik hik!

  7. makasih ye..& sori……….sms tu aku baca dlm mata dok terpejam..hehehehe…ngantuk aku tido tak hengat dunia!

  8. Red Mummy says:

    akak

    tenang2 kan hati

    yr little tiny sister is here..

    and the talkative kepohcik lady eq too.

    hugs for u kakak..

  9. Equilibrium says:

    sebagai umat yg bermuafakat,sesamalah kita ingat mengingati, tegur menegur… muafakat membawa berkat…

    semoga kakjie dan keluarga diberkati juga.