selepas perkahwinan

Ulangtahun Perkahwinan Ke 21 #TillJannah

semoga perkahwinan dirahmati Allah SWT

18-09-1991 – Tarikh perkahwinan dan hari ini syukur Alhamdulillah kerana kami masih dapat menyambut ulangtahun perkahwinan ke 21 walaupun secara jarak jauh.

Kalau merendam biji selasih,
Minum mari dalam cawan;
Sudah jodoh bertemu kasih,
Laksana paku lekat di papan.

Semoaga Allah kekalkan cinta hati kami dan bahagia #TillJannah.

p/s – till jannah tu trend muda mudi kat Twitter.

selepas perkahwinan

Keluarga kami selepas 21 tahun hidup bersama.

Sempena ulangtahun perkahwinan ke 21 ini, saya ada hadiah penginapan dua malam di Legend Cherating Resort yang akan berikan kepada rakanΒ² blogger. Tunggu caranya esok…

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

28 thoughts on “Ulangtahun Perkahwinan Ke 21 #TillJannah”

  1. Salam,

    Tahniah kak, 21 tahun bukan masa yang singkat tu, moga berbahagia hingga kehujung nyawa, amin…

    Bestnya anak-anak dah besar, psstt cantiklah warna tema merah tua tu, berkenan pulak dengan kaler tu πŸ˜€
    Jom terjah post menarik dari yanmie ..Mini Pavlova Yang Awesome!My Profile

  2. Tahniah kak atas ulangtahun ke 21, semoga saya dan isteri akan lalui juga ulangtahun yang sama… Siap ada hadiah tu, mantap… Semoga tak lupa esok untuk membaca cara untuk memenangi, dah lama gak ni tak gi bercuti… πŸ˜€

    Semoga akak sekeluarga sentiasa berbahagia selama-lamanya.
    Jom terjah post menarik dari Eizil ..Bagaimana segalanya bermula.My Profile

    1. Terimakasih Eizil, moga semua perkahwinan rakanΒ² kita juga akan kekal bahagia selamanya… tempuh hidup pahit manis bersama.

      sebenarnya kak jie nak pergi bercuti anak beranak…tapi punyalah susah nak booking tiket penerbangan sebab anak bujang dua orang tu dah cuti berbeza. Angah pula masih Asasi, cuti agak ketat dan perlu tumpukan perhatian untuk study. Tertangguh….
      Jom terjah post menarik dari Kujie ..Masjid Kayu Seberang Jertih Ulul AlbabMy Profile

      1. saya memahami, sebab saya walaupun berdua jer pun kadangkala susah nak rancang percutian, kecuali waktu cuti sekolah panjang, itupun terpaksa kenalpasti tarikh yang bersesuaian, sebab khuatir bertindan dengan kursus isteri di waktu cuti sekolah… πŸ˜€
        Jom terjah post menarik dari Eizil ..Bagaimana segalanya bermula.My Profile

      1. hahaha. kakjie mmg best lah. paham je kan. org tgh bodek tu.takyah layannn. :p

        anyway,SELAMAT ULANG TAHUN ke 21 kakjie.terus bahagia sampai syurga~ πŸ˜€

Comments are closed.