Gossip hot Ella


Gambar dipetik dari web Budiey.com

Video clip Ella & Jojie? Betul ke Ella….?

Sekarang ni cerita hot yang bertebaran dalam dunia internet adalah video klip 36 saat yang menggunakan kamera 0.3mpx aksi 18sx yang didakwa sebagai Ella dan kakak nya Jojie. Saya dah tengok…ngeh…ngeh…nak buat macam mana…….. tetiba ada kat email.

Nak ke? Maaflah saya tak pernah nak foward benda¬≤ macam ni sebab saya bukan penyebar berita yang tidak disahkan, lagi pun tak baik sebarkan keburukan orang. Saya tak mahu bersubahat tau….. Kalau nak tengok cari sendiri kat Youtube.

Perempuan tu memang seiras dengan Ella tetapi bukan Ella la…hidung dia tak macam Ella pun. Sekilas pandang memang macam Ella, agaknya mereka menggunakan teknologi canggih macam filem Transfomers.

Entahlah semakin canggih hidup semakin canggih juga fitnah dan hasad dengki.