Balik Kampung, Jangan Sekali Lagi

Berita “Tergempar” Tentang Kujie Dan Anak-anak…

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

30 thoughts on “Balik Kampung, Jangan Sekali Lagi”

  1. kalau benda nak jadikan kak jie , kita buat apa pun jadi juga Allah menetukan , pernah saya sekeluarga eksiden di higway kuala kangsar nk ke kl .. huhu ..

    psstt : kak jie napa pakai theme lama balik ? saya suka theme ni kak jie pakai , baru nampak mcm kak jie.. hehe
    Jom terjah post menarik dari puanbee ..Nak Bubur LambukMy Profile

  2. kes kak jie tu special sgt
    sebab dlm dok tunggu bantuan plus, lalu trak tunda polis yg kebetulan nak ke Taiping
    trak tunda polis tu boleh undur dtang tolong kami sebelum plus ronda sampai

    😆 tak pasal2 kena tunda dgn polis, kebetulan kat area Jelapang ada roadblock bawah jambatan highway……polis kt situ pula yg tertoleh2 nak tengok kita orang 😆
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Menghadapi Perlakuan Buruk Si DiaMy Profile

  3. jangan rosak lagi yer 😀
    nanti jadi cam filem karak plak..

    polis bantuan dok memberi arahan..
    ‘cik!! sila keluar dari kenderaan anda dan hampiri kenderaan kami tapi jangan toleh belakang’

    heheh.. ke situ plak pocket kan 😀
    Jom terjah post menarik dari Pocket ..372. Wordless Wednesday?My Profile

Comments are closed.