Bas Sekolah Vietnam

BAS SEKOLAH VIETNAM

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. kadang kadang negara org lain ni unik bagi kita melihatnya

  2. beruntunglah kat Malaysia takde pun susah mcm kat sana….

  3. ini kalau eksiden habis bersepah semua… huhuhu =)

  4. Best dapat naik berangin. Zaman saya sekolah dahulu naik Toyota wagon. Selalu duduk dibelakang tempat barang bersama kawan-kawan.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..BookUp ringan beban buku rujukan mahasiswaMy Profile

  5. Okay senang nak cilok kalau dah terlewat
    Jom terjah post menarik dari hafiz ..Perlawanan JDT vs Perak Liga Super 2014My Profile

  6. berapa agaknya bayaran bulanan ni?
    Jom terjah post menarik dari yusri ..Wordless Wednesday #37 – Fenomena Tudung FareedaMy Profile

  7. memang masih cantek menawan.
    Jom terjah post menarik dari titan ..Cantik Berhijab Dengan Fesyen Terkini Shawl Dari Hijabterkini.comMy Profile

  8. Di Indonesia sepertinya juga ada tapi saya lupa namanya …
    Jom terjah post menarik dari Rina ..How To Create Simple Login / Sign Up Form Using CSS And HTMLMy Profile

  9. kalau budak besar ok la kan.. budak kecik takut main tolak2 terjatuh pulak nanti…
    Jom terjah post menarik dari kesoma.rai ..Nak order kimchi?My Profile

  10. Ok lagi tu kak… Ingat dia pakai tuk-tuk tadi… Hehehe…
    Jom terjah post menarik dari Izzuddin Fauzi ..Resepi Chicken Chop TerbaikMy Profile