Bukan Chef KFC


selak folder lama², terjumpa gambar ni…eh…siapa kamerawoman sebenarnya? 3 beradik lah ni….tahun 2008, Intan baru 9 tahun.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. Pengalaman mengunakan gas Petronas lebih bertahan lama berbanding jenama lain<— pengiklanan percuma ini tidak mendapat bayaran sekadar berkongsi pengalaman

  2. gobblogz says:

    ini boleh jadi penjual char kuew tiaw terkenal camni
    Jom terjah post menarik dari gobblogz ..Letupan Bom Di Ulu Yam (21 Gambar)My Profile

  3. semangat tu amik gambo ala fotografer
    Jom terjah post menarik dari pereman ..Kes Datuk Sosilawati Lawiya [Fakta Kronologi Kes]My Profile

  4. baru perasan…
    besarnya bukak api.sampai hangus kuali tu.haha… :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari Pacifista – X ..Jom Hafal Makna Surah al-FatihahMy Profile

  5. ni namanya konsep ‘mengambil gambar orang yang mengambil gambar’
    hehe… :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari Pacifista – X ..Wordless Wednesday #1My Profile

  6. sebab kes ‘terpijak’ ayam tu ke?hehe… :lol:
    Jom terjah post menarik dari Pacifista – X ..Wordless Wednesday #1My Profile

  7. huhu ade dua jurugambar la snap pic tukang masak rupanya.
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Sakit KepalaMy Profile

  8. Denaihati says:

    ada gaya jadi wartawan tu

  9. lepas ni nak tengok kak jie punya gambar pula tengah masak..hehe
    Jom terjah post menarik dari mamat ..Tahniah Bro Framestone dan Penulis SenjaMy Profile

  10. boleh chop buat menantu..
    sayangnya saya takda anak perempuan.. :D
    Jom terjah post menarik dari isza ..Wordless Wednesday – Kena makanMy Profile

  11. yelah,bersih dapur.hehe..baru nampak la :p
    Jom terjah post menarik dari Pacifista – X ..Sikap Seorang SuamiMy Profile

  12. slim melim anak2 kak jie :mrgreen:

    psssst..gaye lenggang kuali dah ada dah tuh…rajin camni yg bagus ni…
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Pesanan buat Kakak…My Profile

  13. dijamin bersih….
    Jom terjah post menarik dari matjoe ..Tips Sewakan Rumah Baru | Kompilasi PendapatMy Profile

  14. sayacomel says:

    wahh..pandai diorang memasak ye..
    Jom terjah post menarik dari sayacomel ..Comel Sangat – Harimau comel yang kesepian..My Profile

  15. tong gas besa dah nampak…dapur yang bersih dan cantik jarang nampak… :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari princessmia ..100% Authentic Coach PoppyMy Profile

  16. haha..comel je anak2 kak jie memasak n ambil gambar ;-)
    Jom terjah post menarik dari Bb Hussain ..Wordless Wednesday-cer teka nama makanan ini.My Profile

  17. tak tau pun gambar ni…selongkar2 folder terjumpa
    intan kot yg snap ni
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Tentang Kamal AffendiMy Profile

  18. hahaha…orang lain fokus kat tong gas :lol:
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Tentang Kamal AffendiMy Profile

  19. aik…jurugambar pun ada dalam gambar? :smile:
    Jom terjah post menarik dari nasslimdiet2 ..Alexa rank terkini nas-alphalipid.blogspot.comMy Profile

  20. tengah masak pun ada kemera man dekat dapur..huhu
    Jom terjah post menarik dari mamat ..Copy Paste Entri Tanpa Izin Apa Pendapat BloggerMy Profile

  21. haha…chef kfc dah kena tangkap dah kowt..hehe
    Jom terjah post menarik dari mamat ..Copy Paste Entri Tanpa Izin Apa Pendapat BloggerMy Profile

  22. cantik dapur kak jie… :grin:
    Jom terjah post menarik dari princessmia ..100% Authentic Coach PoppyMy Profile

  23. yanmie says:

    apalah yg anak teruna tu msk yea :lol:
    Jom terjah post menarik dari yanmie ..Bersih 2.0 Batal Demo Jalanan Dan Bersih 2.0 Bersetuju Demo Di StadiumMy Profile

  24. anastasyea says:

    Sah bukan Chef KFC !!!
    Jom terjah post menarik dari anastasyea ..All Link open in new windows !My Profile

  25. puteraduyong says:

    hehe…refresh kenangan kan kakjie… ;)
    Jom terjah post menarik dari puteraduyong ..DIAM BOLEH TAK?My Profile

  26. haha…
    senang kak kujie nak berblog nanti.sorang tukang amik gambar,sorang lagi tukang masak.haha… :lol:
    Jom terjah post menarik dari Pacifista – X ..Jom Hafal Makna Surah al-FatihahMy Profile

  27. dah boleh buat buku masakan dah.photographer dan chef dah ada :grin:
    Jom terjah post menarik dari izwannizam ..Wordless Wednesday : CahayaMy Profile

  28. dua² mcm profesional :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari chekgu naman ..Wordless Wednesday-Tatu..tuta..titaMy Profile

  29. diorang masak apa tu,kak kujie?maggi?haha… :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari Pacifista – X ..Sikap Seorang SuamiMy Profile

  30. ye betul tu…kalau kuar time2 bulan posa mesti petronas boleh offer iklan ni k.jie… :P comel betul chef tu..walaupun nampak sipi2 je..hihi..
    Jom terjah post menarik dari cikmin ..Nombor Bertuah 999999..bakal menjadi milik siapa?My Profile

  31. Yang pastinya GAS PETRONAS pilihan kak jie :)
    Jom terjah post menarik dari ProfHariz ..Aku Seorang BloggerMy Profile

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam