Hari Ini Tujuh Hari Lepas

dah seminggu…. masih aku terasa

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

33 thoughts on “Hari Ini Tujuh Hari Lepas”

  1. Betul tu Kak Jie.
    Lagi-lagi kalau nak tidur. Paling terasa bila tetiba sebelah kita kosong balik.
    Kadang-kadang nangis sampai tertidur atas katil seorang diri. 🙁

  2. dan kami tak berpelung utk online ( video call ) sekali pun lagi..internet kat sana tak mcm kat sini
    susah nak dpt line

Comments are closed.