Kalau Tak Ada Api, Masakan Ada Pemadamnya

pemadam api

erk… dia buat demo ke?

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Kasian sekali ya, usaha jasanya apa tetap laku kalau sudah kejadian seperti ini..
    Semoga saja mereka bisa pulih kembali
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Jasa Sedot WC Cikarang Telp. 021-9466-8989 | Sedot WC Jakarta DepokMy Profile

  2. pemadam api diorang dah habis jual kut.
    sbb kedai dia x leh nak padam.hehe
    Jom terjah post menarik dari Syahera ..Burberry Sport For WomenMy Profile

  3. Kehkehkehhh…boleh gitu?
    Agaknya lupa nak service sendiri punya pemadam asik2 sibuk org punya.
    Jom terjah post menarik dari JunAina ..Hari KekasihMy Profile

  4. Macam mana kisah nih. Sampai kedai menjual alat pemadam api terbakar. Mungkin aspek keselamatan di abaikan atau pun ada perbuatan khianat.

  5. hihi kedai ada pemadam je tak hangus..mst dia padam api kat situ jeee…hihi
    Jom terjah post menarik dari chekmud ..Selangor Vs Kelantan Separuh Akhir Piala Malaysia 2012My Profile

  6. Pemadam api expired sebab tu tak boleh padamkan api
    Jom terjah post menarik dari Sharon ..Mushrooms for Cancer From Around the WorldMy Profile

  7. hahaha…sungguh sempoi kedai ni…
    Jom terjah post menarik dari Melastik Bintang ..Full House 2 KembaliMy Profile

  8. uiks.. kesiannya… subahanallah..
    tiada suatu pun dapat lari dari jilatan api walaupun pemadam api.. huhuhu

    (tengok gambo tu terasa dlm hati pun ada mau tergelak juga..)
    kuikuikui
    Jom terjah post menarik dari maza ..Pantang larang cermin sisi motorMy Profile

  9. kedai sendiri je selamat. dah habis gunakan untuk padamkan kedai sendiri je
    Jom terjah post menarik dari wandisini ..‘Keyboard Warrior’ Dunia InternetMy Profile

  10. Selamatkan harta orang lain, harta sendiri diabaikan;)
    Tp mungkin dah habis stok kot..
    Jom terjah post menarik dari Myra Jay ..Pengalaman Membeli secara onlineMy Profile

  11. Perniagaan bagus sangat sampai semua stok pemadam api habis dijual… -_-
    Jom terjah post menarik dari Eizil ..Pemenang cabutan bertuah dan tugasan terakhirMy Profile

  12. baru buat demo, dah rentung sume..kalau macam ni customer lari la..hehehe
    Jom terjah post menarik dari hafizrahim ..Wordless Wednesday : Banjir Kilat KLMy Profile

  13. tu yg dikatakan teori dan praktikal tak sama … servis orang punya tapi kedai sendiri tak ada alat pemadam api
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..PACKAGE PERCUMA KEMBARA KEMBOJA 4 HARI 3 MALAMMy Profile

  14. demo ha ha ha
    Jom terjah post menarik dari kesumaangsana ..Si Tomato Donald Duck & Cik Labu PinkMy Profile

  15. pemadam api pun dah padam..hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..WW- Uncle Gedek StyleMy Profile

  16. papan tanda pemadam api tu masih teguh berdiri!
    Jom terjah post menarik dari topo ..Ekspresi Wajah Kucing Comel yang Sama Dengan EmoticonMy Profile

  17. demo. haha
    Jom terjah post menarik dari Syafiq Лomoтехн ..MyKad & Lesen: Jawapan JPNMy Profile