Layang Melayang

main layang layang

Pantai Irama| Bachok| Kelantan

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. Seronok tengok kanak-kanak main layang-layang do tengah sawah Muslim menuai
    Jom terjah post menarik dari Nurul ..10 Terbaik Di Syukurnya Sihat Jun 2014My Profile

  2. Seronok main wau bulan..rasanya generasi sekarang dah tak tau dah macam mana nak main wau bulan ni. hoho
    Jom terjah post menarik dari Hafiz Rahim ..Bersihkan Nama Dari Senarai HitamMy Profile

  3. saya x pernah lagi berpengalaman main Wau nih
    Jom terjah post menarik dari myrujukan ..Enable Cloudflare Serverfreak Untuk Kelajuan Blog MaksimumMy Profile

  4. Main wau bulan teringat kecik2 nk main wau bulan kena buat sendiri cari buluh dan bagai penat tapi puas ati hehe.
    Jom terjah post menarik dari Kereta Sewa Shah Alam ..SOC Kereta Sewa di Subang AirportMy Profile

  5. eh wah bulan eh wah bulan.. eh wau bulan teraju tigo.. ini malam sama sama bersuka ria..
    Jom terjah post menarik dari hafizi ..D-Collagen Produk Anti Penuaan TerunggulMy Profile

  6. Cantik wau terbang tinggi di langit yang biru.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Floria Putrajaya 2014 Pesona WarnaMy Profile

  7. memang asyik kalau dapat naikkan layang-layang macam ni seperti asyik pemancing menarik ikan yg sangkut di mata pancing
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Blogger makan coklat CadburyMy Profile

  8. errr.. wau bulan tu deh..

    wakakaka
    Jom terjah post menarik dari maza ..TOK GURU DAN PELAJAR YANG MANJAMy Profile

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam