Lubangkan Saja

tak perlu lukis bulatan putih, lubangkan saja... warna langit

Lokasi : Somewhere in Kelantan sewaktu bercuti baru-baru ini.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. jimat betul ni.
    Jom terjah post menarik dari Izwanyusof ..Sekali Berkawan Selamanya BersahabatMy Profile

  2. hahaha..pernah tgok bendera ni..rasanya dekat ngn kampung sy nih..hehe..apa boleh buat, nak jimat punya pasal..haha
    Jom terjah post menarik dari Hafizul ..Wordless Wednesday #27 – Usah Di Kenang Barang Yang LamaMy Profile

  3. orang kelantan memang kreatif..menggunakan segala sumber yang ada dan meminimumkan kos.
    Jom terjah post menarik dari hatiputera ..Jana pendapatan online tanpa modalMy Profile

  4. Ada2 saja, bendera kok berlubang
    Jom terjah post menarik dari Nurlaila ..Resep Membuat Ayam Goreng KremesMy Profile

  5. pun boleh.. haha.. takde la kalo nak lubang sahaja.
    Jom terjah post menarik dari muazfaris ..Blog muazfaris.com kena hack oleh DbuzzMy Profile

  6. Kreatif sangat.. Kecintaan mendalam terhadap parti. Kain dulobangkan pun jadik la.
    Jom terjah post menarik dari Cikgu Hairul ..Suka duka bersama P1My Profile

  7. Ok jugak idea ni., boleh try ni.. Hahaha…
    Jom terjah post menarik dari Cenangau ..Top50 Ranking Blog PR 16 September 2012 – Carta DaunKariMy Profile

  8. Waktu nak pasang bendera tu, stok bendera dah abes, yang ada kain hijau sahaja… hehehe… 😀
    Jom terjah post menarik dari Eizil ..Bagaimana segalanya bermula.My Profile

  9. Ibu Mifzal Arsyad says:

    jimat kos cat…hehe
    Jom terjah post menarik dari Ibu Mifzal Arsyad ..Pinjaman Boleh Ubah (PBU) JPA Sesi 2012 / 2013My Profile

  10. Aiks, memang benar-benar berlubang. 🙂
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – # TercabutMy Profile

  11. Memang mudah sangat-sangat
    Jom terjah post menarik dari Sobri Mansor ..Wordless Wednesday #10My Profile

  12. jimat kos kain tu..hehehe
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..WW – Kalau tak disapa jangan marah ye …My Profile

  13. Semakin banyak bendera parti politik akan berkibar menjelang PRU13
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Ini bukan musuh ISLAM kah?My Profile

  14. haha..sengaja atau tak sengaja..bentuknya sama
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..WW-SenyumlahMy Profile