Mana Kau Nak Sorok?


The leaf insect Phyllium.

Lokasi : Taman Rama-rama Cameron Highlands

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

26 thoughts on “Mana Kau Nak Sorok?”

  1. masih tak nampak apa dalam gambar tu. haish mata ni kena tukar lens kot hehe. apa pun, inilah ciptaan-Nya. semua dianugerahkan kelebihan masing2. terserah macam mana kita kendalikannya.

    jap nak ushar sekali lagi huhu
    Jom terjah post menarik dari afiq aiman ..Selamat Datang Ke FokusbloggerMy Profile

  2. subhanallah, punya la cantik..
    i wonder kalau kita bela dia sekoq jer,
    tanpa daun daun sekeliling,
    mungkinkan dia tak jadi secantik daun
    yg dia dok imitate sekarang?

    anyway cantik…
    Jom terjah post menarik dari pocket ..258. CeritaMalamMy Profile

Comments are closed.