Nemo Si Red-Eared Slider Turtle

red eared slider tortoises 17/7/2013

nak ikut April 2011

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. takutlah tengok dia dah beso..time kecik2 tuh comel
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Adil Dalam Berniaga, Adil Dalam TimbanganMy Profile

  2. alololo..dah besaq dah noo

    tomey tomey..hihi
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Bonus Raya 2013 Dah DapatMy Profile

  3. tu dia…besornya si nemo ni….kak jie bagi makan sayur ape ni?
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Pesan Abah…My Profile

  4. darjah berapa dak sekarang nih??
    Jom terjah post menarik dari titan ..Apa itu MyKad Smart Shopper?My Profile

  5. kalau lah rumah saya ada kolam kan best, hehhee
    Jom terjah post menarik dari Juan ..Komisen Affiliate dari Kitab Teknik SEO Merah JambuMy Profile

  6. dah mati dah turtle bee , cukupla kucing 2 ekor tu 🙂

  7. dah besar nemo ni.
    gambar atas dia sengih tu macam kura2 wonderpet

  8. biras ada bela kura-kura tapi ada bau yang kuat…aku tak suka….

  9. Tetiba teringatkan kura-kura si wonderpet..

    apa yang penting? KERJASAMA!.. hehehe

  10. membesar bagai johan!!

  11. 2 tahun macam ni punya besar…makan apa ni kak jie…

  12. Besarnya kura-kura belaan kak Jie dalam masa 3 tahun.

  13. tengok macam lawa, tngk lagi skali macam menakutkan pun ada…kura-kura ada yang besar lawa, ada juga yang tak berapa lawa..lebih suka bela kucing dari kura2x..

  14. Ada lagi simpan gambar Nemo masa kecik,boleh buat perbandingan.

  15. Dah besar ☺☺

  16. Gitu sekali ya tumbesaran kura kura ni

  17. teringat dulu pernah juga bela kura2 macam tuh , bila dah besar kami lepaskan ke dalam Taman Tasik Seremban…

  18. Tengok Nemo Kak Kujie ni. Teringat Suami Pernah Pelihara, namanya Tip dan Tap, sebab pelihara dalam rumah ada sedikit gangguan bauan. Sedih juga lepaskan mereka, w/pun sayang sangat2.

  19. comel….saya dulu ada 3 ekor yg mcm nih…..tp sekrang dah mati…

  20. huii cepatnya mmbesar