Ngeteh

ngeteh

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Rojak. Hahaha. Siapa punya angkara ni.
    Jom terjah post menarik dari profhariz ..MyKad Smart Shopper – Daftar, Diskaun, Point, TebusMy Profile

  2. Kedai siapa kak jie snap ni..sempat lagi dia snap..hehe
    Jom terjah post menarik dari Hafizul ..Sedu Sendawa – Tolonglah HargainyaMy Profile

  3. tajam je mata kakjie 😉
    Jom terjah post menarik dari Ummi Hanie @ Nis Azmier ..Tragedi bas Genting jatuh gaungMy Profile

  4. Ada2 saja ni notifikasinya ….
    Jom terjah post menarik dari Rina ..Best List of Free Download Responsive Themes for Blog, Business, Magazine WordPressMy Profile

  5. Baguslah dia tinggalkan notis, taklah kita tertunggu
    Jom terjah post menarik dari hafiz ..Anggota baru familikuMy Profile

  6. tuan pg ngeteh..haha..sekurang2xnya paham juga apa yang dituliskan.haha
    Jom terjah post menarik dari Bahrain ..Kesalahan Di Hari RayaMy Profile

  7. haaaaa… bukan dia gi membuang ke? hehehhee
    Jom terjah post menarik dari KiD ..Gambar Entiti Misteri di Pagi AidilfitriMy Profile

  8. lawak la pulak notis yang ditinggalkan…hehe
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Wordless Wednesday : Perbezaan Raya 2012 dan 2013My Profile

  9. at least dia bgtau…
    Jom terjah post menarik dari sohoque ..Mengapa Perlu PTPTN?My Profile

  10. Ni dekat mana ni haha.
    Jom terjah post menarik dari Khairi ..Apakah itu sunnah Allah?My Profile

  11. apa pun tak boleh….tapi boleh dipercayai…….hehe
    Jom terjah post menarik dari sukma ..Wordless Wednesday # 21My Profile

  12. Bahasa yang digunakan tu tak tahan…malay/english, rojak sebagaimana yang ahli bahasa melayu dok risau sekarang…mungkin tempat tu kawasan pelancongan kot?
    Jom terjah post menarik dari Mohd Shubhi ..Perkara negatif membantu andaMy Profile

  13. Elok bagitau macam tu kalau dak pelanggan bingung kedai buka ke tutup.
    Jom terjah post menarik dari JunAina ..Salam Aidilfitri Kad Raya Pengganti DiriMy Profile

  14. Notis yang jujur. Kalau boleh letak bila dijangka balik dari ngeteh. 🙂
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – ResepiMy Profile

  15. hehe…sonang…semua customer tau mana tuan kedai pergi =)
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..4 Cara Kuruskan Badan Yang Korang Jangan Buat!My Profile

  16. jangan minum lama2 yer nanti kembung perut. 🙂
    Jom terjah post menarik dari ejam ..#TeamHE – Mudah Sebenarnya Pemasangan Hot Wheels Wall Tracks.My Profile

  17. normal kat mana-mana. haha
    Jom terjah post menarik dari titan ..Tak semua orang perempuan pandai jahit baju kurung.My Profile