Phom Chong Khneas

Loving Cambodia's Muslim

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Luar biasa tu, ada dermawan dari Malaysia yang berdonasi pendidikan di negeri Kamboja. Semoga kerukunan antar bangsa bisa selalu terlaksana …
    Jom terjah post menarik dari Rina ..Basic Tutorial : PHP Multidimensional Arrays Function Plus ExampleMy Profile

  2. Besar betul sumbangan mereka. Setiap apa yang dipelajari dan diajar disana pasti ada bahagian untuk mereka.
    Jom terjah post menarik dari Norasikin ..Celoteh Awal 2014My Profile

  3. baguslah jika ada pihak di Malaysia yang menderma untuk kemudahan rakyat di sana…
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Makan Malam di Selly Seafood Kuala IbaiMy Profile

  4. OK lah tu, asalkan faham..hehehe.. Teringin nak ke Kemboja juga..
    Jom terjah post menarik dari amirnawawi ..Saya Kembali ke Dunia Blogging!My Profile

  5. Terbaik laaaahh… moga usaha diberkati..
    Jom terjah post menarik dari KiD ..Selamat Tahun Baru 2014My Profile

  6. pandai sangat eja sains tuh..hehe
    Jom terjah post menarik dari life4hire ..BBQ Pit di Kondo Danau MurniMy Profile

    • dekat sana, nak nampak perkataan dieja huruf roman memang payah..hampir 95% menggunakan tulis mereka sendiri Alfabet Khmer yg mcm tulisan kat Thailand.

      Lokasi ni kat kampung luar bandar,daif dan miskin dan mengharapkan sumbangan pihak luar. Perkataan yang dieja dlm roman memang asing. sebab tu agaknya dia terlepas pandang bab tu.

  7. masjid? er.. ke ape? tulis kat atas tu masjid.. donated by malaysia.. thumbs up
    Jom terjah post menarik dari Farzli ..“Macam mana ko buat blog?”My Profile