Apesal Tak Klik?

Comments

  1. says

    Pandai orang sekarang ini bercinta. Semua tempat kalau boleh hendak diluahkan perasaan cinta mereka. Kalau di universiti saya pun banyak tulisan-tulisan macam ini. Tapi, dalam bahasa Arab la.
    Jom terjah post menarik dari Arrazi ..Usia Muda Amal BanyakMy Profile

    • says

      kak jie memang simpan stok utk WW
      gambar tu dari kamera sendiri, pengalaman sendiri
      dan semestinya, sesuatu yang unik

      kadangĀ² anakĀ² sendiri bagi tau… ” mama..tu tangkap gambar untuk WW ”
      team work anak beranak :P

      • says

        hehehe…

        ye lah kak jie…

        yang mcm gitu pnh jadik kat dayah..

        “ibu ibu..tangkap gmbr nih , tangkap gmbr mcm nih nti boleh letak kt blog”

        masa anak dyh ckp cam gitu dayah “bengkek” je.. haha..

        (rasa macam..amboi anak nih perli ibu ke hapa nih..)

        :D
        Jom terjah post menarik dari hidayah ..segmen keywords wanita mutalibMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge