Pohon Cinta

tugu cinta

Lokasi : Pulau Bunting, Yan, Kedah

Apesal Tak Klik?

Comments

  1. says

    Pandai orang sekarang ini bercinta. Semua tempat kalau boleh hendak diluahkan perasaan cinta mereka. Kalau di universiti saya pun banyak tulisan-tulisan macam ini. Tapi, dalam bahasa Arab la.
    Jom terjah post menarik dari Arrazi ..Usia Muda Amal BanyakMy Profile

    • says

      kak jie memang simpan stok utk WW
      gambar tu dari kamera sendiri, pengalaman sendiri
      dan semestinya, sesuatu yang unik

      kadangĀ² anakĀ² sendiri bagi tau… ” mama..tu tangkap gambar untuk WW ”
      team work anak beranak :P

      • says

        hehehe…

        ye lah kak jie…

        yang mcm gitu pnh jadik kat dayah..

        “ibu ibu..tangkap gmbr nih , tangkap gmbr mcm nih nti boleh letak kt blog”

        masa anak dyh ckp cam gitu dayah “bengkek” je.. haha..

        (rasa macam..amboi anak nih perli ibu ke hapa nih..)

        :D
        Jom terjah post menarik dari hidayah ..segmen keywords wanita mutalibMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.