tugu cinta

Pohon Cinta

tugu cinta

Lokasi : Pulau Bunting, Yan, Kedah

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

27 thoughts on “Pohon Cinta”

  1. Pandai orang sekarang ini bercinta. Semua tempat kalau boleh hendak diluahkan perasaan cinta mereka. Kalau di universiti saya pun banyak tulisan-tulisan macam ini. Tapi, dalam bahasa Arab la.
    Jom terjah post menarik dari Arrazi ..Usia Muda Amal BanyakMy Profile

    1. kak jie memang simpan stok utk WW
      gambar tu dari kamera sendiri, pengalaman sendiri
      dan semestinya, sesuatu yang unik

      kadangยฒ anakยฒ sendiri bagi tau… ” mama..tu tangkap gambar untuk WW ”
      team work anak beranak ๐Ÿ˜›

      1. hehehe…

        ye lah kak jie…

        yang mcm gitu pnh jadik kat dayah..

        “ibu ibu..tangkap gmbr nih , tangkap gmbr mcm nih nti boleh letak kt blog”

        masa anak dyh ckp cam gitu dayah “bengkek” je.. haha..

        (rasa macam..amboi anak nih perli ibu ke hapa nih..)

        ๐Ÿ˜€
        Jom terjah post menarik dari hidayah ..segmen keywords wanita mutalibMy Profile

    1. test scheduled post..sebab hari tu tak jadi
      kali ni keluar pula dia tepat-tepat

      reply dari dalam selimut ..hahaha
      tido awailah, esok nak jumpa chenta hati :p

Comments are closed.