Pohon Cinta

tugu cinta

Lokasi : Pulau Bunting, Yan, Kedah

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. ukirnya terlalu dalam hingga setua itu masih berbekas, untung saja tidak membuat pohonnya mati atau kurus..
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Jasa Sedot WC Jakarta Pusat Telp. 021-9466-8989 | Sedot WC Jakarta DepokMy Profile

  2. Sapalah yang ukir pokok ni..
    Jom terjah post menarik dari Aya ..10 Blogger Terbaik MalaysiaMy Profile

  3. yang mengukir tuh pasti sedang kemaruk cinta…hehe
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Papamifz.com Kena Sound Oleh Blogger OtaiMy Profile

  4. gigih tul nak toreh kulit pokok tu..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Apple iPad gadget impianMy Profile

  5. Pandai orang sekarang ini bercinta. Semua tempat kalau boleh hendak diluahkan perasaan cinta mereka. Kalau di universiti saya pun banyak tulisan-tulisan macam ini. Tapi, dalam bahasa Arab la.
    Jom terjah post menarik dari Arrazi ..Usia Muda Amal BanyakMy Profile

  6. wow…steady la…berapa lah usia pohon cinta ni yerk….
    Jom terjah post menarik dari Norizwan ..Hari keluarga Mess PDRM Gresysand Port DikcsonMy Profile

  7. Tinggal bukti kasih cinta pada pokok. Nasib baiklah tak baut perangai sebegitu ketika bercinta dahulu. :-)
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – # terkejut boboiMy Profile

  8. Hai kujie,
    Pohon pasangan yang hangat bercinta, meluahkan kasihnya dalam bentuk tulisan…
    Jom terjah post menarik dari donnyien ..Bina jenama blog dan personaliti diriMy Profile

  9. cubaan seni graffiti pd pokok pulak.. hehehehe
    Jom terjah post menarik dari sohoque ..Hati-hati Guna Plug Eletrik Di Restoren MamakMy Profile

  10. Rajin orang mengukir :)
    Jom terjah post menarik dari azman ..Mata SatuMy Profile

  11. vandalism…kesian pokok..tanya sama pokok, siapa yang buat? Jawab sama pokok, kak jie bukan nama sebenar..hik3..just kidding…
    Jom terjah post menarik dari eyriqazz ..My Happy Moments ContestMy Profile

  12. ni zaman2 cerita ali setan ni
    Jom terjah post menarik dari hairulafiz ..Wordless Wednesday #9 : Pemandu tidak bertanggungjawabMy Profile

  13. Kesian ngan pokok tu,… tak pasal2 jadi mangsa org dok kemaruk… :)
    Jom terjah post menarik dari shraqs ..Boleh Ke Pasang AdSense Di Blog Bahasa Malaysia?My Profile

  14. tak jumpa kertas, pokok pun jadilah.
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Kisah Gulai Durian Muda Kesukaan IbuMy Profile

  15. cintai pokok.. tapi tak kena cara.. ditorehnya pokok tu watpe.. hee
    Jom terjah post menarik dari Anarm ..Tukar Modem Baru StreamyxMy Profile

  16. kak jie selalu ada gmbr best utk WW tau…
    hehe..
    Jom terjah post menarik dari dayah ..wordless wednesday : nak pakai mana satu nih..My Profile

    • kak jie memang simpan stok utk WW
      gambar tu dari kamera sendiri, pengalaman sendiri
      dan semestinya, sesuatu yang unik

      kadangĀ² anakĀ² sendiri bagi tau… ” mama..tu tangkap gambar untuk WW ”
      team work anak beranak :P

      • hehehe…

        ye lah kak jie…

        yang mcm gitu pnh jadik kat dayah..

        “ibu ibu..tangkap gmbr nih , tangkap gmbr mcm nih nti boleh letak kt blog”

        masa anak dyh ckp cam gitu dayah “bengkek” je.. haha..

        (rasa macam..amboi anak nih perli ibu ke hapa nih..)

        :D
        Jom terjah post menarik dari hidayah ..segmen keywords wanita mutalibMy Profile

  17. Aktiviti vandalisme pada tumbuhan he..23x
    Jom terjah post menarik dari Bro Framestone ..Jom Menang Pencukur Philips Aqua Touch Bernilai RM399My Profile

  18. terus nak nyanyi lagu yg ada lirik ‘pohon cinta yg dulu mekar berbungaaaaaaaa..
    kini layu di pusara bumi..’

    ke salah lirik?? ;)
    Jom terjah post menarik dari tips ..Tips Elakkan Rambut GugurMy Profile

  19. haha..mana jumpa ni?? ke buat sendiri. hehe..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Komisen ke 5 dari Jobdirumah.comMy Profile

  20. jadi mangsa kreativiti tak kena pada tempatnya pokok ni..;)
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..WW-Sudah Pandai Ber’posing’My Profile

  21. awai beteiii maklong ni publish WW. hamboiiiihhh dia. kemain!
    Jom terjah post menarik dari Azman Ishak ..Dahulu, ianya adalah tempat cawan kopi.My Profile

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam