Ribut Solar Ke, Ribut Salji Ke, Eti Nak Nenen

nenen

On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Botol susu comel tak padan dengan orangnya… Cukup ke tu 🙂
    Jom terjah post menarik dari zie fauzi ..Realiti Kisah Hidup Buat Renungan Kita Yang BertuahMy Profile

  2. berapa umurnya ni? hehe, masih lagi mencari botol yer..
    Jom terjah post menarik dari bardboo ..Best Ke iRobot Roomba 564?My Profile

  3. berilah nenen ori…nenen botol apa barang..ha ha
    Jom terjah post menarik dari latep ..Siri Kembara Turki 2011-Spies Market and River CruisingMy Profile

  4. Ini badai matahari ke ribut solar ke memang tak layan lah … bodol lagi sodap
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Blog Denaihati nak jadi top 5 World Bloggers Award.My Profile

  5. aiishhh..anak sape nih..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Perangai macam Nobita.My Profile

  6. masa untuk bermanja manja ngan ibu…hehehe… tapi oklah tu hisap botol susu…
    Jom terjah post menarik dari zikri ..Cuti Masa Untuk Berjalan.My Profile

  7. huhu .. dah besar tu kakak .. hihi mak nya pun layan cam anak kecil je .. 🙂
    Jom terjah post menarik dari puanbee ..Siapa Yang Patut Beri Dulu?My Profile

  8. Assalam…
    Aik? dah besar pun nak nenen lagi?
    Kalau anak saya tengok, mesti dia gelak…
    Sebab lepas je putus susu 2 tahun setengah, susu apa pun dia dah tak nak.
    Jom terjah post menarik dari iza ..Wordless Wednesday #11: Strawberry Cameron.My Profile

  9. budak kak jie…apa yang budak kecil faham kalau tak kita yang mengajar supaya dia faham…
    Jom terjah post menarik dari azura ..Orang yang mencintai kamuMy Profile

  10. anak emak hehehe…dia nak bermanja2 tu..
    Jom terjah post menarik dari Azman ..Facebook dah gilaMy Profile

  11. takkan pk lain dah kalau nak susu..tinggal semua…
    Jom terjah post menarik dari adele ..Student Bidang Apa Paling Kuat Melaram?My Profile

  12. huhu . . botol susu . . dah besar pun nak lagi . . hehe
    Jom terjah post menarik dari Mr.Sepet ..Ejen Balotelli Dakwa Pengadil BerbohongMy Profile

  13. hahahha…

    ribut solar, atau ribut salji sekali pun, maza tetap kena kerja di ofis.. huhuhu
    Jom terjah post menarik dari maza ..Kerajaan Selangor Sampah: Kes Kajian Tasik Biru, Kundang, SelangorMy Profile

  14. Aiks, sudah besar panjang tidak boleh pisahkan botol susu. Teringat kepada anak pada hari pertama sekolah dahulu. Balik dari sekolah terus minta emaknya buat susu. 🙂
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – #Balang dan duitMy Profile