Tak Perlu Cop Buku Merah

kampung di singapura

GPS Coordinate – 1.918258,104.084169

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Nasib baik aya tak jumpa lagi kampung Amerika..hehhe
    Jom terjah post menarik dari Aya ..10 Blogger Terbaik MalaysiaMy Profile

  2. nama kampungnya unik sekali ya, jadinya tak perlu berangkat dengan pesawat maupun menggunakan paspor, tinggal jalan saja bebas 😀
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Jasa Sedot WC Jakarta Barat Telp. 021-9466-8989 | Sedot WC Jakarta DepokMy Profile

  3. kat mana ye..macam pernah terserempak papan tanda tu..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Soar into the SunMy Profile

  4. dah dekatlah tu dengan singapura hihihi
    Jom terjah post menarik dari hairulafiz ..3 Blog Pilihan TerbaikMy Profile

  5. salam K.Jie. first time dengar nama kampung ni! ^_^
    Jom terjah post menarik dari Juana ..melt in a potMy Profile

  6. tak pernah sampai lg,
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Rambutan Kuning Si Rambutan GadingMy Profile

  7. selepas baca notis board tu..terus saya tanya pakcik google lokasinya.
    Jom terjah post menarik dari Ladfe Amir ..Contest Cikai Disember 2012 – Durian Dalam Bonet Proton PreveMy Profile

  8. Dah agak mesti kt malaysia…rupanya ada kt johor yea…

  9. hehe…terbaik! siap ngn gps utk katakuncinya…
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..10 Blog Pilihan TerbaikMy Profile

  10. ada USS tak kak jie? kalau ada syoklah tak payah rugi tukar duit..hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..iPhone 5 Gadget ImpianMy Profile

  11. ni kira kampung sempadan ngan negara singapura la ni….
    Jom terjah post menarik dari Norizwan ..Blog ondscene.my mahu ditamatkan?My Profile

  12. Macam tresurehunt la pulak. Bagi nama, bagi GPS..
    Jom terjah post menarik dari Cikgu Hairul ..Prasarana Treasure Hunt 2012My Profile

  13. penduduknya banyak orang2 Singapura agaknya kan…
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Wordless Wednesday – Hadiah yang Paling MengerikanMy Profile

  14. sama jugak kalau ke Kg. New Zealand..hehehehe
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Tutorial untuk mengundi iPhone 5 gadget impianMy Profile

  15. Kalau semak dengan Google Map kampung ini terletak di negeri Johor.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wordless Wednesday – # pengat durianMy Profile

  16. kat mana kampung ni kakjie..???
    Jom terjah post menarik dari puteraduyong ..KOPERAL JENAIN BEBAS KES ADIK AMINULRASYIDMy Profile

  17. mmmm… mesti banyak pulau kg ni kan?. lol.. hehe..
    Jom terjah post menarik dari faizul ..Berkhatan beramai-beramai di Kg KundangMy Profile