69 Replies to “Tiap Hari Macam Ni.. Bukan Hari Rabu Sahaja”

  1. Ni mesti diesel punya pam, sebab dia wat gitu senang lori2 besar boleh parking tepi tu jer bila nak isi minyak nanti agaknya lah sebab pernah kerja kat stesen minyak bila kawasan sempit susah lori2 besar nak masuk bila masuk pon yang kecil2 semua kena halang xbleh, so kreatif gak lah tokei stesen minyak ni..
    Jom terjah post menarik dari maza ..Bila Kad Debit Tak Cukup DuitMy Profile

Comments are closed.