Baling

Apa tengokΒ² ?

πŸ˜€ Saya kena ‘baling’ dengan berus lepas snap gambar ni …


Orang cuci kasut sekolah pun nk intai…apeeee arr….

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. kak jie balik baling ke?hehe
    Jom terjah post menarik dari zuarxpdc ..Konsert Ria 2010 di I-City Esok!Jom tengok XPDC!!My Profile

  2. Keh keh keh… ingatkan pergi ke Baling tadi… he he he… Anak daramu ni, sebijik muka mu Jie ooiii…

    ODs last blog post..Temuramah Dengan Pelesit

  3. tak baik baling mak dengan berus.. len kali baling degan baldi2 sekali..hehehehehe..

    Jaga diri.. selamat bercuti hujung minggu nie..

    Kujie ~ tgh majuk mak paksa cuci kasut…pastu kita p ejek2…snap2 gambo…muncung sakan lahhhh πŸ˜†

  4. bertuah kak Jie.. Intan dan pandai basuh kasut sendiri.. bakal la bebudak ni kat sini pakai kasut hitam.. tak payah nak sental hehee..

    Kujie ~ itu pun berleter bagai nak rak baru nk gerak…
    Angah kasut hitam, sbb dia pengawas pusat sumber
    kadang2 dendiam dia masuk dlm mesin basuh…

  5. rajinnya anak dara.pasni sental longkang pulak ye….

    Kujie ~ itu pun lepas berbuih mak dia pok pek pok pek…
    eee…. asik jawap..kejap…kejap…. πŸ˜₯

  6. Lepas ni balas dendam tau intan…snap pic mama tgh bersilat kat dapur tuh!

    Kujie ~ he he hehe…. dia tak pandai nk donlot kt pc πŸ˜†

  7. Awat garang sangat anak dara hang tu Kujie… πŸ™‚

    Kujie ~ pasai pemalas cuci kasut sekolah πŸ˜†

  8. leeerr.. awat berus je. kan ada cangkul, batu, pelepah kelapa, pasu kt belakng tuh. πŸ˜†

    Kujie ~ yg tu payah nk capai πŸ˜†

  9. suealeen says:

    ingatkan sejarah tentang baling.. *periuk hitam saya tu mai dari baling.. hehehe*

    Kujie ~ awat ramai p Baling beli periuk erk…sy org Baling tak beli periuk kt Baling pun…hehehehe

  10. lenkali intan baling jek selipar hehe.. :mrgreen:

    Kujie ~ saja p dok siram minyak kt org tgh marah pasai suruh cuci kasut sendiri

  11. seb baik x sampai ke baling…

    Kujie ~ kluΒ² Baling tu..saje je πŸ˜†

  12. hahaha..tipah tertipu. ingatkan awak nak citer pasal kebun buah kat baling itu..

    Kujie ~ esok2 lepas blk dr Baling baru leh cite… πŸ˜†

  13. rambut si intan ni lebat betui. kalo dah besar nanti leh jadik model iklan syampu tu. tapi mcm waheeda la .. pakai tudung :p

    Kujie ~ ape lah pakcik ni… derang audition iklan syampu tu derang check rambut ke…eeee… πŸ˜†