Dari #SBB2013 Terus Ke Kuantan

image

Terimakasih untuk semua blogger yang datang ke majlis Sepetang Bersama Blogger 2013 di Hotel Singgahsana pada hari ini anjuran DenaiHati.

Saya sekarang dalam perjalanan ke Kuantan bersama Intan.  Akan memasuki Tol Gombak.

Doakan perjalanan kami….. dan terimakasih untuk kenangan yang indah petang ini.

sent from my GT-i9300

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. sepertinya acaranya sangat menarik dan seru
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Cara Membersihkan Toilet Agar Menghambat Pertumbuhan BakteriMy Profile

  2. tak ada rezeki nak berjumpa..
    teringin nak berjumpa dengan kak jie…

  3. Dapat hadiah apa tu kak kujie

  4. baru 2-3 menjak ni dapat tengok muka si Sam ni haha selama ni dok sembang kat email je

  5. semoga perjalanan berjalan lancar…amin…

  6. Terima kasih kak jie sbb sudi sembang ngn kami…

    Terima kasih jugak sbb bagi tips 😉

    p.s. moga selamat perjalanan pergi dan balik…ameen

  7. Tahniah kepada yang terpilih menyertai SBB2013 🙂

  8. Semoga selamat perjalan Kak Jie dan keluarga.

  9. semoga selamat semuanya kak

  10. gembira dapat jumpa kak jie, tapi saya pemalu..

  11. Semoga perjalanan kak jie selamat.

  12. ini makciklah paling berani jerit gua punya password..

    nasib tak dengar satu dewann. haiyaaa…

  13. semoga selamat sampai.. saya juga tak berpeluang ke SBB2013. Bajet dan komitmen tidak mengizinkan. Mungkin di lain kali.

  14. slmt dtg ke kuantan

  15. syaifuddin alias says:

    majlis sebegini sgt baik..malangnya sy tak dpt datang smlm ..huhu

  16. Semoga selamat dalam perjalanan.. 🙂

  17. Semoga selamat sampai.

  18. tahniah kepada semua blogger dan kakjie … semoga terus ke hadapan …

  19. Semoga selamat dalam perjalanan,suka dapat jumpa Kak Jie tadi.

  20. Semoga kak Jie dan Intan selamat sampai.

  21. Salam Kak Jie. Leeza here… Moga kak jie selamat sampai ke destinasi. Pesanan kak jie agar “rajin membaca” akan sentiasa dalam ingatan.
    -gembira mengenali kak jie-

  22. Filem Feed says:

    Insha Allah selamat sampai 🙂

    Rugi tak dapat join… itulah jauh sangat hehe

  23. semoga selamat sampai ke Kuantan buat kak Jie & Intan..
    kawan2 saya sempat sampaikan salam saya pada kak Jie kan?

  24. Tahniah tahniah…

  25. semoga selamat sampai ke kuantan..selamat berhujung minggu juga..

  26. hadiah apa kak jie dapat tu ? tahniah dan semoga selamat sampai ke destinasinya..

  27. Dpt hadiah apa tu? Rumah sebijik ka? Heheh

Trackbacks

  1. […] Kak Jie amat kuat. Walaupun baru pertama kali jumpa, dah boleh borak-borak panjang. Nasib baik Kak Jie nak ke Kuantan petang tu, kalau tak mau kena tahan lagi dengan kami dan blogger lain kat luar dewan tuh. Mendengar […]

  2. […] pertama kali juga hadirkan diri dalam majlis sebegini. Buat pertama kalinya bertentang mata dengan blogger otai ini. Biasa tengok dalam blog je, tapi kali ini dalam juga bersembang-sembang dengannya. Sememangnya […]