Mangga Ad RM 0.09!

Perasan tak?

Tak?

Alaaaaa… tak kan tak perasan

Minggu lepas saya letak iklan Mangga Ad sekejap kat widget “Tabung Gajah” tu…. Akaun Mangga Ad ni dah lama ada, sejak Oktober 2009.

Tetapi saya tak jadi nak letak iklan Mangga Ad lagi. Cubaan ujian ini mendukacitakan. Saya ni bukan suka letak iklan banyak kat blog. Ada beberapa pihak yang ingin beriklan di sini tetapi saya tak berapa berkenan tengok sidebar ada benda asing..rasa tak best!

Susahlah nak terjemahkan rasa tu macam mana sebab tak ramai blogger sekarang yang ada rasa seperti ini…kebanyakkan mereka menilai kejayaan dari berapa banyak iklan di sesebuah blog. Blog yang buruk yang tak ada banyak iklan [duit ]

Saya suka duit tetapi masih dengan cara sendiri – masih pentingkan nilai hak memilik.

Tapi Mangga Ad agak melampau….  dengan 18529 impression dia bayar RM 0.09! Beli garam nak  cicah manga pun tak lepas!

Iklan adalah proses kita menyewa ruang milik kita kepada pihak pengiklanan, kalau harga yang ditawarkan kita tak puas hati, baik tamatkan . Itu adalah hak mutlak seorang pemilik blog.

Babai manga – nak makan fuji epal pula!

52 Replies to “Mangga Ad RM 0.09!”

Comments are closed.