Polis Mula Pantau Blog

Nak tanya apa tu Datuk? Saman trafik saya dah settle sebelum 10hb lagi.  Kalau nak tanya cara² nak tambah trafik ( pelawat blog ) saya tak pernah buat tutorial tentang tambah pelawat blog, itu bab X-factor.  Saya ajar hal² teknikal saja.

oit… nak pantau blog ke nak cari cerita ‘orang dewasa’?

Polis intai kita, kita jeling² manja gitu….!

©kujie – Dari tengahmalam tadi hingga pagi ini, tiba-tiba saya kesan beberapa  pelawat  pasukan beruniform ke blog ini.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

60 thoughts on “Polis Mula Pantau Blog”

  1. Pingback: Khidmat Blogger Secara Percuma | Hidup Biar Sedap
  2. kat blog kita, rasanya tak ada keyword panas, tapi keyword pasal penguguran banyak la… macam mana la boleh terlekat keyword tu… pening – pening…
    Jom terjah post menarik dari shay ..Kata PepatahMy Profile

  3. diorang cari blog2 yang ada buat isu2 politik kot….nak masukkan dalam ISA 😆 tapi blog ni membuatkan diorang kiciwa.huhu
    ker diorang curi line internet pasukan polis….curi tulang sambil bertenet.. 😆

  4. situasi…

    Blogger: Adus… aku dapat saman trafik lagi…
    Member: aik… cam ne plak tu? ko bukan ada moto pon aku tgk…
    Blogger: Blog aku trafik mencanak sangat kot…
    Member: ????

Comments are closed.