Polis Mula Pantau Blog

Nak tanya apa tu Datuk? Saman trafik saya dah settle sebelum 10hb lagi.  Kalau nak tanya cara² nak tambah trafik ( pelawat blog ) saya tak pernah buat tutorial tentang tambah pelawat blog, itu bab X-factor.  Saya ajar hal² teknikal saja.

oit… nak pantau blog ke nak cari cerita ‘orang dewasa’?

Polis intai kita, kita jeling² manja gitu….!

©kujie – Dari tengahmalam tadi hingga pagi ini, tiba-tiba saya kesan beberapa  pelawat  pasukan beruniform ke blog ini.

60 Replies to “Polis Mula Pantau Blog”

  1. Pingback: Khidmat Blogger Secara Percuma | Hidup Biar Sedap
  2. kat blog kita, rasanya tak ada keyword panas, tapi keyword pasal penguguran banyak la… macam mana la boleh terlekat keyword tu… pening – pening…
    Jom terjah post menarik dari shay ..Kata PepatahMy Profile

  3. diorang cari blog2 yang ada buat isu2 politik kot….nak masukkan dalam ISA 😆 tapi blog ni membuatkan diorang kiciwa.huhu
    ker diorang curi line internet pasukan polis….curi tulang sambil bertenet.. 😆

  4. situasi…

    Blogger: Adus… aku dapat saman trafik lagi…
    Member: aik… cam ne plak tu? ko bukan ada moto pon aku tgk…
    Blogger: Blog aku trafik mencanak sangat kot…
    Member: ????

Comments are closed.