Iklan Merdeka Petronas 2008


Akhirnya saya jumpa juga iklan Merdeka Petronas 2008 di youtube. Terus terang, inilah kali pertama saya melihatnya…hehehehe..itulah mengadap channel Olimpik saja!
Ohhh….pelakon Hikayat Putera Shazlan rupanya – Shafimie Saedon

Sejarah Jalur Gemilang ,Klik SINI

19 Replies to “Iklan Merdeka Petronas 2008”

  1. hai!!!! blh x nak mintak sesuatu???? iklan petronas mmg best
    πŸ˜‰

    Kujie ~nak minta ape?
    top up ke? πŸ˜†

  2. iklan2 petronas mmg gile best.
    menitik tgk buku bank tu ma! huhu πŸ™

    >>> kalau best..
    kena ikut apa yg di cakapkan tu
    benda baik ma….. πŸ˜†

  3. πŸ˜€ hai kujie. saya kat jeddah, memang jenuh cari iklan petronas ni untuk tayang masa sambutan merdeka di sini minggu depan. neway, it’s a good one, as expected.

    >>> Salam singgah Naim…moga dimana pun berada dlm lindungan Allah….
    selamat menyambut hari kemerdekaan ke 51 πŸ˜†

  4. Pingback: Iklan Merdeka Petronas 2008 | syedkhalil.com
  5. menabunglah semasa anda anak anda masih belum bersunat lagi! :mrgreen:

    >>> ha ha ha… ada yg lahir2 saya dah disunatkan…kena cakap menabunglah semasa anak2 masih dlm perut ye..
    moral iklan ini, beringatΒ²..
    berbelanja hanya perlu

  6. salam dik, kak rose suka giler ngan iklan petronas memang setiap tahun kak rose nunggu tapi dah lama-lama nanti mesti dia potong jadi pendek

    >>> kak rose…rasanya saya ni yang kakak…dah 40 series dah nie πŸ˜†
    sebab tu sy mencari..sbb sy belum sempat tengok lagi..hehehe

  7. yg penting masih ada kesinambungan dlm iklan2 petronas…lepas yasmin pass batton…

    >>> tak dinafikan..mmg iklan2 petronas ada mesej yg jelas dan mmg dinanti semua org

  8. Part dia bagi duit tuk sambung belajar tu mmg sayu betul.. berkali-kali tgk pon still sayu gak… Bagusnya kalu ramai bapak mcm nih…

    >>> peringatan utk kita2 ni..nk dekat2 raya ni….hahahahah..berjimat cermat πŸ˜†

  9. Pingback: negaraku.net
  10. kereta kebal…?

    jaring jala jaws???

    yea yea merdeka dan merdeka laa dengan simpanan yang banyak. takder simpanan untuk masa depan takleh nak sambung belajar…

    salam merdeka…

    >>> wahhh…. kena fire abis tu..
    siap nk beli jala ikan jaws πŸ˜†

  11. malam tadi 2nd time saya tengok.. sangat menyentuh perasan.. termenitik air mata ni… πŸ˜₯ πŸ˜₯

    >> kakjie dah hilang deria ke..huwaaa….. iklan tan hong meng juga yg di rindu πŸ˜†

  12. saye dah byk kali tgk dah…huhu…
    iklannye agak panjang…
    musti berjuta petronas spend nak bayar airtime iklan nih.. 😯

    >> itulah… iklannya agak panjang
    ttp seperti biasa, iklan merdeka petronas juga tetap di nanti.. πŸ˜†

  13. First time tgk ni. Thanks K.Jie…muahhh πŸ˜†

    >>> wahhh…samalah kita intan…ignat ke kakjie sorang ke ketinggalan…sudah tu yg di buka ch 816-826 je πŸ˜†

Comments are closed.