Iklan Merdeka Petronas 2008


Akhirnya saya jumpa juga iklan Merdeka Petronas 2008 di youtube. Terus terang, inilah kali pertama saya melihatnya…hehehehe..itulah mengadap channel Olimpik saja!
Ohhh….pelakon Hikayat Putera Shazlan rupanya – Shafimie Saedon

Sejarah Jalur Gemilang ,Klik SINI

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

19 thoughts on “Iklan Merdeka Petronas 2008”

  1. hai!!!! blh x nak mintak sesuatu???? iklan petronas mmg best
    πŸ˜‰

    Kujie ~nak minta ape?
    top up ke? πŸ˜†

  2. iklan2 petronas mmg gile best.
    menitik tgk buku bank tu ma! huhu πŸ™

    >>> kalau best..
    kena ikut apa yg di cakapkan tu
    benda baik ma….. πŸ˜†

  3. πŸ˜€ hai kujie. saya kat jeddah, memang jenuh cari iklan petronas ni untuk tayang masa sambutan merdeka di sini minggu depan. neway, it’s a good one, as expected.

    >>> Salam singgah Naim…moga dimana pun berada dlm lindungan Allah….
    selamat menyambut hari kemerdekaan ke 51 πŸ˜†

  4. Pingback: Iklan Merdeka Petronas 2008 | syedkhalil.com
  5. menabunglah semasa anda anak anda masih belum bersunat lagi! :mrgreen:

    >>> ha ha ha… ada yg lahir2 saya dah disunatkan…kena cakap menabunglah semasa anak2 masih dlm perut ye..
    moral iklan ini, beringatΒ²..
    berbelanja hanya perlu

  6. salam dik, kak rose suka giler ngan iklan petronas memang setiap tahun kak rose nunggu tapi dah lama-lama nanti mesti dia potong jadi pendek

    >>> kak rose…rasanya saya ni yang kakak…dah 40 series dah nie πŸ˜†
    sebab tu sy mencari..sbb sy belum sempat tengok lagi..hehehe

  7. yg penting masih ada kesinambungan dlm iklan2 petronas…lepas yasmin pass batton…

    >>> tak dinafikan..mmg iklan2 petronas ada mesej yg jelas dan mmg dinanti semua org

  8. Part dia bagi duit tuk sambung belajar tu mmg sayu betul.. berkali-kali tgk pon still sayu gak… Bagusnya kalu ramai bapak mcm nih…

    >>> peringatan utk kita2 ni..nk dekat2 raya ni….hahahahah..berjimat cermat πŸ˜†

  9. Pingback: negaraku.net
  10. kereta kebal…?

    jaring jala jaws???

    yea yea merdeka dan merdeka laa dengan simpanan yang banyak. takder simpanan untuk masa depan takleh nak sambung belajar…

    salam merdeka…

    >>> wahhh…. kena fire abis tu..
    siap nk beli jala ikan jaws πŸ˜†

  11. malam tadi 2nd time saya tengok.. sangat menyentuh perasan.. termenitik air mata ni… πŸ˜₯ πŸ˜₯

    >> kakjie dah hilang deria ke..huwaaa….. iklan tan hong meng juga yg di rindu πŸ˜†

  12. saye dah byk kali tgk dah…huhu…
    iklannye agak panjang…
    musti berjuta petronas spend nak bayar airtime iklan nih.. 😯

    >> itulah… iklannya agak panjang
    ttp seperti biasa, iklan merdeka petronas juga tetap di nanti.. πŸ˜†

  13. First time tgk ni. Thanks K.Jie…muahhh πŸ˜†

    >>> wahhh…samalah kita intan…ignat ke kakjie sorang ke ketinggalan…sudah tu yg di buka ch 816-826 je πŸ˜†

Comments are closed.