Semakan Daftar Pengundi SPR

Semua dah cukup umur untuk mengundi? Dah daftar? Kalau dah jom kita buat semakan daftar pengundi SPR.Saya percaya pilihanraya tak lama lagi …. riuh rendah dan perubahan sekeliling memberi tanda² tak lama lagi dah ni.. dah dekat dah tarikh tu.

tetiba balairaya dicat baru, surau dibesarkan..jalan nak ke sekolah hujung ceruk tu ditar baru… pejabat penghulu orang keluar masuk macam ada megasale … tadika terang benderang, semak samun tempat ular berdating dah ditebas , pagar dibetulkan, orang yang hilang bertahun dulu tiba² tiap hari keluar suratkhabar dan berita tv …dsbnya…

Klik Semakan Daftar Pengundi SPR

Jie ~ entri 28/08/2007 dikitar semula ….

Apesal Tak Klik?

Comments

  1. Jie says

    muin

    kakjie kat selangor la… kakjie dah byk kali dah ngundi ni..ha ha ha…bayangkanlah…bape veterannya kakjie…

    arin

    1st time gak…wahhhh..mesti teruja ni….

  2. Arin says

    first time nk ngundi nih..sbb last time , tak sempat ..tade di mesia..kali nih apa ye arin nak pangkah???hehehhehe..

  3. muin says

    1st time mengundi nih, last time ari tu x cukup umur lg..k.jie ngundi parlimen n DUN mana eh?cehh buat2 sibuk gak ni..:p

  4. Jie says

    kuden skrg ni kat pejabat pos dah boleh mendaftar…opppp….pejabat pos kat M’sia sahaja!

    cik mika
    ngape tu?

    alamatnya kt Pakistan ke?

    rugi tau…

    mz

    tunaikan kewajipan pada …..

    muadz

    ewaaahhh…ingat dia tu bawah umo lagi ke hape…kehkeh

    ziana

    baguihnya… warganegara yang bertanggungjawap

  5. muadzlife says

    mari lah mari…
    kita mengundi..
    jgn lupa kewajipan,
    pada negara..
    teng teng teng teng teng…

    alaaaa kene ngundi gak ker?…
    alaaaa

  6. mikaounik says

    saya nak daftar tapi diorang suruh tuko alamat umah…ermmm malas nyerr nak g buat ic baru…

    so thn nie xper kan saya tak mengundi :P

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge