Tak takut kena panah petir ke?

lelaki oh lelaki
* Zaman sekarang, perempuan bukan sahaja terpaksa merebut lelaki ditangan perempuan lain tetapi kadang-kadang dari lelaki lain juga!

* Gambar panas saya snap waktu ke sekolah Intan tadi. Curi-curi dari jauh saja, tak berani nak dekat. Aduhai lelaki………..!

Sebenarnya saya nak buat satu entri yang lebih menyeluruh. Ada isu terkini yang hendak saya kupas selepas menerima email dari pengunjung tetapi kawasan rumah saya adalah zon kilat dan petir, jadi sebelum modem saya hangus, baik saya offline dulu.

Tunggu siaran perdana Β malam nanti…:lol:

23 Replies to “Tak takut kena panah petir ke?”

  1. bahaya.. bahaya.. apa yang diorang rasa yek? ish.. geli teman.. πŸ˜€
    .-= nuaeman´s last blog ..Sawan Demam : Jangan Pandang Enteng =-.

  2. best ke? kah3.

    adeh, apa yang terdapat dalam fikiran mereka agaknya. perkara yang bermain dihati lebih sukar untuk dibendung dari yang bermain dikepala. hu3.

    ps – best la tajuk ha3 πŸ˜‰

  3. Dah le lelaki tak ramai, belum tolak yang dalam jel lagi, ada plak tu lelaki nak jadi pompuan.
    .-= Dr House´s last blog ..The A.C.A.B- Setelah, Bermimpi di siang hari =-.

  4. Apsal kak Jie snap jauh sgt??
    Close up laa sket, nak tgk
    peranan utamanya. πŸ˜†
    .-= Eriyza´s last blog ..Mengorat Biar Bertempat =-.

  5. Aaah baru boleh masuk, sabaQ ja lah…huhu tension ja. Hari ni intenet Iza yg kena petir kot πŸ‘Ώ

    Waaa Kak Jie…cam mamarazi :mrgreen:

  6. Lelaki ni (saya la tu) lebih berkhemah terhadap wanita dalam semua aspek :mrgreen:
    .-= haritz´s last blog ..Dreaming =-.

  7. Kedua2nya lelaki ke tu ? Laa… tak pernah Tie tengok depan mata… mesti berbulu mata Jie masa tu, hi hi…
    .-= Tie´s last blog ..Terharu =-.

  8. yeee….kadang2 susah nak berebut dengan lelaki!

    * oh…maksud sha bila nak berebut tpt dalam komuter.

    tp sha paham maksud kak jie…cuma tunggu kilat tuh habis dan baca posting yang kak jie cakap tuh je:)
    .-= cheryna´s last blog ..sha: a princess =-.

    1. @cheryna,
      betul tu…
      sangat susah bila berebut dengan lelaki!

      @kujie,
      masalah kilat kat rumah Kujie belum selesai lagi ke?
      .-= Kak Long´s last blog ..Korban kasih =-.

Comments are closed.