Tak takut kena panah petir ke?

lelaki oh lelaki
* Zaman sekarang, perempuan bukan sahaja terpaksa merebut lelaki ditangan perempuan lain tetapi kadang-kadang dari lelaki lain juga!

* Gambar panas saya snap waktu ke sekolah Intan tadi. Curi-curi dari jauh saja, tak berani nak dekat. Aduhai lelaki………..!

Sebenarnya saya nak buat satu entri yang lebih menyeluruh. Ada isu terkini yang hendak saya kupas selepas menerima email dari pengunjung tetapi kawasan rumah saya adalah zon kilat dan petir, jadi sebelum modem saya hangus, baik saya offline dulu.

Tunggu siaran perdana Β malam nanti…:lol:

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. macam tengah main tom tom bak jer
    anmum essential……
    .-= Zil-el-Saif´s last blog ..Majalah IBRAHzine v017 – Rindu:Dunia:Aman =-.

  2. aish.. bermadu asmara sesama jantina ke?
    .-= beliamuda´s last blog ..Keputusan Pemilihan MPP UTP 2009/2010 =-.

  3. bahaya.. bahaya.. apa yang diorang rasa yek? ish.. geli teman.. πŸ˜€
    .-= nuaeman´s last blog ..Sawan Demam : Jangan Pandang Enteng =-.

  4. best ke? kah3.

    adeh, apa yang terdapat dalam fikiran mereka agaknya. perkara yang bermain dihati lebih sukar untuk dibendung dari yang bermain dikepala. hu3.

    ps – best la tajuk ha3 πŸ˜‰

  5. Tanda-tanda kiamat sudah semakin dekat
    .-= SHIMI´s last blog ..Banyak yang sedikit =-.

  6. memang tak nampak apa yang diorang buat tu kak jie..so tak boleh nak dijatuhkan apa2 kesalahan lagi sebab bukti tak kukuh..hehe..
    .-= wanmus´s last blog ..Kena Tipu Tapi Siapa Yang Salah? =-.

  7. ade la yg diorg bincangkan tu..haha

  8. Dah le lelaki tak ramai, belum tolak yang dalam jel lagi, ada plak tu lelaki nak jadi pompuan.
    .-= Dr House´s last blog ..The A.C.A.B- Setelah, Bermimpi di siang hari =-.

  9. Apsal kak Jie snap jauh sgt??
    Close up laa sket, nak tgk
    peranan utamanya. πŸ˜†
    .-= Eriyza´s last blog ..Mengorat Biar Bertempat =-.

  10. iza~de~bintang says:

    Aaah baru boleh masuk, sabaQ ja lah…huhu tension ja. Hari ni intenet Iza yg kena petir kot πŸ‘Ώ

    Waaa Kak Jie…cam mamarazi :mrgreen:

  11. Kak Long ingat yang berambut panjang tu perempuan..
    Hmmm….masalah akhir zaman πŸ™
    .-= Kak Long´s last blog ..Korban kasih =-.

  12. jd ikotan dak2 sekolah plak nnti~

  13. Lelaki ni (saya la tu) lebih berkhemah terhadap wanita dalam semua aspek :mrgreen:
    .-= haritz´s last blog ..Dreaming =-.

  14. Kedua2nya lelaki ke tu ? Laa… tak pernah Tie tengok depan mata… mesti berbulu mata Jie masa tu, hi hi…
    .-= Tie´s last blog ..Terharu =-.

  15. tgh tunggu anak dorg kot?jgn salah phm..hahaha
    .-= azizan4444´s last blog ..Perempuan Jangan Gatal Nak Kahwin Jika.. =-.

  16. yeee….kadang2 susah nak berebut dengan lelaki!

    * oh…maksud sha bila nak berebut tpt dalam komuter.

    tp sha paham maksud kak jie…cuma tunggu kilat tuh habis dan baca posting yang kak jie cakap tuh je:)
    .-= cheryna´s last blog ..sha: a princess =-.

    • @cheryna,
      betul tu…
      sangat susah bila berebut dengan lelaki!

      @kujie,
      masalah kilat kat rumah Kujie belum selesai lagi ke?
      .-= Kak Long´s last blog ..Korban kasih =-.

  17. Mungkin dah kena banyak kali kot! :p
    .-= tekkaus´s last blog ..Our Expensive Indulgence At Yuzu! =-.

  18. cam pelik je statement kak jie tuh 😯
    .-= mrs azmi´s last blog ..lunch @ noodle station =-.

  19. Biar ada yg kena panah petir, baru boleh jadi teladan… 😯
    .-= kruel74´s last blog ..My Budget 2010 wish =-.

  20. kenapalah dkt sekolah, cariklah tmpt tersorok sikit,hehehehe.

  21. hehe.. per diorg buat tu??
    .-= Jard´s last blog ..Popular?? =-.

Trackbacks

  1. […] Normal saja cuma nampak ada keraguan di situ…hahahaha Tak takut kena panah petir ke? […]