Ibu Tumpang Yīn & Yáng Berjaya Ditemui

image

Akhirnya saya telah temukan Yīn & Yáng dengan ibu susuan mereka.  Menitis airmata melihat Yīn & Yáng mendakap tubuh hangat seorang seekor ibu dan merasa susu sebenar kucing buat pertama kalinya.

Kisah Yīn & Yáng di sini – Mohon Tolong Yīn & Yáng

Saya akan update gambar dan cerita pencarian ibu susuan di entri akan datang.

Posted from WordPress for Android

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

21 thoughts on “Ibu Tumpang Yīn & Yáng Berjaya Ditemui”

  1. Ya! Alangkan kucing pun pandai mengasihani sesama sendiri. Manusia boleh belajar dari sifat ibu susuan kucing di atas tu. Untuk yang menyusu, biasanya mesti dijaga pemakanannya. Kena beri makan lebih dan menyihatkan, supaya susunya banyak dan juga kesihatannya terjaga.
    Jom terjah post menarik dari adillaharun ..PENANGAN USTAZ AZHAR IDRUSMy Profile

  2. alhamdulillah..ada ibu yang sanggup terima anak2 kucing ni walau pun bukan dari darah dagingnya..manusia pun patut contohi haiwan ni kan..
    Jom terjah post menarik dari kesoma.rai ..Alahaii~My Profile

  3. Terharunya… kat rumah pun saya ada 3 ekor… 1 kucing dewasa, yang lagi dua tu anak kucing… stray, kutip tepi jalan… orang buang kot… saya kesian, tak sampai hatu. Mula mula memang tak ngam… gaduh je, tapi sekarang macam satu family pulak. Memang terharu tengok diorang bonding macam anak beranak sebenar. Kalau orang tak tau, orang pun akan ingat kucing kucing saya tu anak beranak.
    Jom terjah post menarik dari cleffairy ..P1 on the GOMy Profile

Comments are closed.