Press "Enter" to skip to content

Ibu Tumpang Yīn & Yáng Berjaya Ditemui

image

Akhirnya saya telah temukan Yīn & Yáng dengan ibu susuan mereka.  Menitis airmata melihat Yīn & Yáng mendakap tubuh hangat seorang seekor ibu dan merasa susu sebenar kucing buat pertama kalinya.

Kisah Yīn & Yáng di sini – Mohon Tolong Yīn & Yáng

Saya akan update gambar dan cerita pencarian ibu susuan di entri akan datang.

Posted from WordPress for Android

21 Comments

  1. moralnya..haiwan pun kasihankan anak..

    macam selalu dengar pulak..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Melihat perkembangan anakMy Profile

  2. alhamdulillah ada juga ibu kucing yang sanggup jadi ibu tumpang. sesetengah ibu kucing bila datang anak kucing lain terus kena marah…
    Jom terjah post menarik dari Amirez ..Bagaimana Amirez Mendapat Nama?My Profile

  3. Ya! Alangkan kucing pun pandai mengasihani sesama sendiri. Manusia boleh belajar dari sifat ibu susuan kucing di atas tu. Untuk yang menyusu, biasanya mesti dijaga pemakanannya. Kena beri makan lebih dan menyihatkan, supaya susunya banyak dan juga kesihatannya terjaga.
    Jom terjah post menarik dari adillaharun ..PENANGAN USTAZ AZHAR IDRUSMy Profile

  4. alhamdulillah..ada ibu yang sanggup terima anak2 kucing ni walau pun bukan dari darah dagingnya..manusia pun patut contohi haiwan ni kan..
    Jom terjah post menarik dari kesoma.rai ..Alahaii~My Profile

  5. Akhirnya ada tempat untuk bergantung kasih sayang. Sayu membacanya bertepatan dengan Hari Raya Korban yang semakin menghampiri.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Fenomena Sun Halo @ Halo MatahariMy Profile

  6. Terharunya… kat rumah pun saya ada 3 ekor… 1 kucing dewasa, yang lagi dua tu anak kucing… stray, kutip tepi jalan… orang buang kot… saya kesian, tak sampai hatu. Mula mula memang tak ngam… gaduh je, tapi sekarang macam satu family pulak. Memang terharu tengok diorang bonding macam anak beranak sebenar. Kalau orang tak tau, orang pun akan ingat kucing kucing saya tu anak beranak.
    Jom terjah post menarik dari cleffairy ..P1 on the GOMy Profile

  7. Kucing pun ada sifat kasih sayang…

  8. alhamdulillah dh jmpa, seronoknya. semoga yin n yang sihat n gembira dgn keluarga baru. senang hati.

  9. comelnye.. kucing pun tebal dengan sifat kasih sayang.. lagi2 bayi manusia, janganlah dibuang2.. ramai yang pasti sudi menjaganye..

Comments are closed.