32 Replies to “Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal”

  1. muaaahhh…muahhhh abang juga πŸ˜‰

    1. abang lupa nak sain cek EON Bank..ada 5 keping je skrg ni

    2. kad ATM Maybank ade kat abg ke?
    3. Nemo hilang pagi tadi…pagar yg abang buat tu tak berjaya – nasib bela kura-kura bijak!

    Moga perjalanan abang seteruskan akan dipermudahkanNya.

  2. salam….terimakasih kepada teman2 kujie yang tak henti2 memberi kekuatan semangat.sukran jaziran.semoga kalian juga sentia hidup dalam keberkatan dari yang maha esa.untuk isteri ku tercinta….abg dalam perjalanan (transit di doha)semoga di limpahkan ketabahan dalam mengharungi liku2 hidup tanpa abang disisi mu….muahhhh
    Jom terjah post menarik dari ann ..Bunga AlgeriaMy Profile

  3. Saya memahami kesayuan itu. Penting lagi untuk saya contohi ketabahan Kak Jie tu. Hidup ini begitu adanya. Mengenali Kak Jie mengajar juga lebih erti redha…

  4. Assalamualaikum,
    Bukan berapa lama masa bersama itu yang jadi ukuran, namun berapa panjang masa berkualiti yang dimanfaatkan bersama itu yang akan jadi kenangan lebih manis. Kerapnya, kita terlupa nak hargai orang yang kita sayang bila setiap hari memandangnya…berjauhan dan merindui buatkan kita lebih hargai dia, lebih tahu bagaimana mahu memanfaatkan masa bersama yang ada.
    Ramai blogger akan bersama kak jie biarpun hanya di dunia maya…abang Ann kak Jie pun sentiasa dekat di hati juga kan?
    Jom terjah post menarik dari Anyss ..Festival Perkahwinan di PutrajayaMy Profile

  5. Nur dapat bayangkan bagaimana perasaan Kak Jie waktu ni.. πŸ˜₯ Nur doakan semoga Kak Jie tabah, sabar dan kuat menghadapi dugaan waktu berjauhan dengan insan tersayang. Jaga diri baik2 ye kak..
    Jom terjah post menarik dari Nur ..Balik KampungMy Profile

  6. Mesti sedih dan sayu kan kak jie. Di tempat dan pemandangan yang sama, saya juga pernah mengalami perasaan itu suatu masa dulu..

  7. jgn ucap selamat tinggal..

    semoga di percepatkan masa…kembali semula kepangkuan adinda..

    doakan keselamat kekanda..

    sabar ye mama <3

Comments are closed.