Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal

Air Distance
KL- Doha 5,894 km
Doha – Algiers 4,748 km
Algiers – Constantine 322km

Posted with WordPress for BlackBerry.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. mesti sedih berjauhan dengan suami..huhuhu
    Jom terjah post menarik dari Aya ..20 Tips Cinta Suami IsteriMy Profile

  2. Ohh dah fligth balik. Bila lagi akan kembali bercuti
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Teknik foto Selective Colour dengan PicnikMy Profile

  3. Denaihati says:

    Sejuta kata tak terkata walau sepatah pun hanya pandangan yang mengerti perasaan
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Blog Google Page SpeedMy Profile

  4. banyaknya kilometer tu kak jie??..fuhhh..

  5. wanmus says:

    mesti sedih sangat kan tiap kali nak melepaskan orang kita sayang pergi? hoho…
    Jom terjah post menarik dari wanmus ..ASB Sah Haram!My Profile

  6. puteraduyong says:

    kakjie memang kuat…!
    Jom terjah post menarik dari puteraduyong ..KELANTAN LAWAN TERENGGANUMy Profile

  7. muaaahhh…muahhhh abang juga πŸ˜‰

    1. abang lupa nak sain cek EON Bank..ada 5 keping je skrg ni

    2. kad ATM Maybank ade kat abg ke?
    3. Nemo hilang pagi tadi…pagar yg abang buat tu tak berjaya – nasib bela kura-kura bijak!

    Moga perjalanan abang seteruskan akan dipermudahkanNya.

  8. Salam kak,

    sob…sob…terharu pulak baca komen “abang” kakjie πŸ˜₯
    Jom terjah post menarik dari yanmie ..Wordless Wednesday 2 – Kampung KedahMy Profile

  9. selamat tinggal πŸ˜‰

  10. salam….terimakasih kepada teman2 kujie yang tak henti2 memberi kekuatan semangat.sukran jaziran.semoga kalian juga sentia hidup dalam keberkatan dari yang maha esa.untuk isteri ku tercinta….abg dalam perjalanan (transit di doha)semoga di limpahkan ketabahan dalam mengharungi liku2 hidup tanpa abang disisi mu….muahhhh
    Jom terjah post menarik dari ann ..Bunga AlgeriaMy Profile

  11. Saya memahami kesayuan itu. Penting lagi untuk saya contohi ketabahan Kak Jie tu. Hidup ini begitu adanya. Mengenali Kak Jie mengajar juga lebih erti redha…

  12. sedihnya bila berada dalam suasana macam ni. dulu saya pernah tinggal berjauhan dengan isteri selama 1 tahun. saya di perlis, isteri di selangor. masa nak berpisah memang la sedih sangat.
    Jom terjah post menarik dari nasslimdiet2 ..Buffered Earnings Terbaru dari NuffnangMy Profile

  13. Assalamualaikum,
    Bukan berapa lama masa bersama itu yang jadi ukuran, namun berapa panjang masa berkualiti yang dimanfaatkan bersama itu yang akan jadi kenangan lebih manis. Kerapnya, kita terlupa nak hargai orang yang kita sayang bila setiap hari memandangnya…berjauhan dan merindui buatkan kita lebih hargai dia, lebih tahu bagaimana mahu memanfaatkan masa bersama yang ada.
    Ramai blogger akan bersama kak jie biarpun hanya di dunia maya…abang Ann kak Jie pun sentiasa dekat di hati juga kan?
    Jom terjah post menarik dari Anyss ..Festival Perkahwinan di PutrajayaMy Profile

  14. pantas sungguh masa bermakna tu berlalu kan?
    Jom terjah post menarik dari mrs azmi ..UPDATE RESULT EXAM KAIALMy Profile

  15. Kak saya paham perasaan itu.. πŸ˜₯ πŸ™ dah pernah alami selama 21/2 tahun..

  16. Sabarlah kak jie.Ada hikmahnya tu.
    Jom terjah post menarik dari PakarBuahPinggang ..Kenali Diabetis Insipidus Bah 2My Profile

  17. sabar ye kak jie…
    Jom terjah post menarik dari Effa ..Sudah pandaiMy Profile

  18. Adoii kak jie..saya yang tengok gambar pun dah rasa sedih..
    Kak jie & keluarga apatah lagi kan πŸ™
    Jom terjah post menarik dari Nadya ..Makanan sedap &amp murah di mana-mana 5My Profile

  19. Nur dapat bayangkan bagaimana perasaan Kak Jie waktu ni.. πŸ˜₯ Nur doakan semoga Kak Jie tabah, sabar dan kuat menghadapi dugaan waktu berjauhan dengan insan tersayang. Jaga diri baik2 ye kak..
    Jom terjah post menarik dari Nur ..Balik KampungMy Profile

  20. Alah sedeynya kak jie..Apa2 pon akn tiba hari gembiranya kelak..
    p/s: setahun itu tak lama..kan kak jie? πŸ˜€
    Jom terjah post menarik dari nazzue ..Kenali Siapa Yang Digelar Blogger Tegar!!My Profile

  21. Sabahan Bloggers Club says:

    Kita cuma boleh tumpang sedih.
    Memang sukar kalau berjauhan macam ni.
    Jom terjah post menarik dari Sabahan Bloggers Club ..Idea for 1MalaysiaMy Profile

  22. Mesti sedih dan sayu kan kak jie. Di tempat dan pemandangan yang sama, saya juga pernah mengalami perasaan itu suatu masa dulu..

  23. kita serupa….
    lambaian bukan ucapan selamat tinggal
    tapi lambaian kasih syg
    Jom terjah post menarik dari nurmisnan ..Daun limau nipis hilangkan bau badanMy Profile

  24. berapa minit(sambil buat kerja lain) saya pikir nak komen ape..jadi wordless jugak πŸ˜•
    Jom terjah post menarik dari chekgu naman ..Wordless Wednesday-Homestay belakang rumahMy Profile

  25. tgk gambar pun kite dh merasa kesayuannya.. πŸ™ sabar ye kak jie..
    Jom terjah post menarik dari laily ..miss u lah!!My Profile

  26. mesti kakjie merah mata masa ni… πŸ˜₯ setahun tu, bukan seminggu
    Jom terjah post menarik dari jemarioren ..KLIA dan petua panjang umurMy Profile

  27. jgn ucap selamat tinggal..

    semoga di percepatkan masa…kembali semula kepangkuan adinda..

    doakan keselamat kekanda..

    sabar ye mama <3

  28. semoga keduanya kuat dan tabah. setiap kesusahan pasti ada kesenangan yang menyusul… insyaAllah
    Jom terjah post menarik dari klcitizen ..tak tahu hujung pangkalMy Profile

  29. jangan sedih yer kak jie… πŸ˜›
    Jom terjah post menarik dari azura ..Siapa sudah tengok Filem KarakMy Profile

  30. kalo sy tgk gambar ni pun boleh rasa sedih.. kakjie ntah macam mane la pulak ek..

  31. setahun lagi ye kak jie… mudah mudahan tabah ye. 😎
    Jom terjah post menarik dari Kreuger ..Hari Rabu yang bisu – β€œβ€¦Sambil mendongak”My Profile

  32. Semoga selamat perjalanan ‘abang’ Kak Jie ni.

    πŸ™‚

    Dan semoga apa yang beliau tinggalkan di sini dalam keadaan baik2 sahaja. πŸ™‚
    Jom terjah post menarik dari Lord Zara ..Ulasan – Pecah- Dendam- Kougar – Novel FixiMy Profile