Epik Kebijaksanaan Gagak

Kebijaksanaan lahir daripada kepercayaan terhadap sesuatu tanpa wujud sedikit pun keraguan.


©Kujie – ini adalah entri berjadual, saya berada di luar kawasan liputan

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

17 thoughts on “Epik Kebijaksanaan Gagak”

  1. cerita pasal gagak, banyak peristiwa yang melucukan berlaku ketika bekerja di pasir gudang yang mana gagak memang banyak kat sana sehingga merisaukan penduduk.
    .-= megat´s last blog ..Aku, Kau, Kamu, Saya, Awak, Jujur Sahajalah =-.

  2. kebijaksanaan lahir dari keperluan,

    perlu pecahkan kacang… perlu
    jatuhkan atas jalan tar….. perlu

    12 kali jatuhkan baru pecah..
    penat..perlu makan sari 12 keping kacang

    jatuhkan supaya bas langgar,
    perlu untuk cepatkan kacang pecah

    nak amik nyer plak susah… kang kena langgar…
    perlu hidup the next day for the next kacang

    jatuhkan kat lintasan pejalan kaki… perlu selamat
    tunggu lampu n walla… perlu kenyang

    so terbukti.. keperluan itu pendetik kebijaksanaan.
    .-= Pocket´s last blog ..230. SahabatPenaKu…Wani =-.

  3. Waa… Tepuk3!! Mmg bijak.. Terigt kisah ms skul dlu, ada cerita gagak nk minum air dalam botol. Tapi air cetek sgt.. Gagak pn kutip batu2 isi dalam botol smpai la dia boleh minum air tu..
    .-= Fathiha Zainal´s last blog ..OPEN-MINDED =-.

  4. Si gagak yg bijak? Line tak clear … tak berapa boleh tonton video tu!
    .-= Precious´s last blog ..Care for Kak Yong =-.

  5. hahahahah,comel je gagak tuh.
    pintarrr pintarr,allah maha besar :mrgreen:
    .-= blowie´s last blog ..Terima Kasih Abg Topo ^_^ =-.

Comments are closed.