Bacaan IPU Jerebu Terkini 25 Jun 2013

Status Bacaan Indek Pencemaran Terkini 25 Jun 2013

<th?11.00AM5:00PM

STATUS BACAAN INDEK PENCEMARAN UDARA (IPU) PADA 25-Jun-2013

NEGERI KAWASAN 7:00 10:00 11:00 17:00 19:00
Johor Muar 165 138 132 127 127
Johor Larkin Lama 82 81 81 75 71
Melaka Bukit Rambai 160 155 153 144 142
Melaka Bandaraya Melaka 135 132 131 121 118
Negeri Sembilan Port Dickson 171 160 158 137 131
Negeri Sembilan Seremban 165 148 144 141 138
Negeri Sembilan Nilai 177 173 168 149 146
Selangor Petaling Jaya 213 207 199 181 170
Selangor Shah Alam 289 299 291 252 220
Selangor Pelabuhan Kelang 487 489 484 464 453
Selangor Banting 292 281 266 197 194
Selangor Kuala Selangor 242 241 229 192 190
W.Persekutuan Kuala Lumpur 198 195 189 163 158
W.Persekutuan Putrajaya 195 199 198 176 170
Pahang Kuantan 92 84 86 79 77
Pahang Jerantut 137 87 137 81 81
Terengganu Kemaman 125 100 112 89 89
Terengganu Paka 95 138 91 117 112
Kelantan Kota Bharu 95 92 92 78 79
Kedah Alot Setar 61 59 59 62 62
Pulau Pinang Seberang Jaya 132 130 128 117 112
Perak Tanjung Malim 175 176 179 170 161
Perak Jln Pegoh Ipoh 182 - 193 211 222
Perak Seri Manjung 288 330 333 290 256
Sabah Kota Kinbalu 70 52 71 53 53
Sarawak Kuching 80 63 74 58 57

sumber : Jabatan Alam Sekitar

Kawasan Berbahaya ( IPU lebih 300 )

    1. Pelabuhan Kelang

Indek Pencemaran Udara ( IPU ) dikemaskini setiap jam melalui telefon menggunakan app PSI Malaysia

Adnroid App

Android App – PSI Malaysia

*Indek IPU  diambil dari Android App – PSI Malaysia

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. Pasir Gudang dah tak ada plak yer…tapi singapore still tak nampak lagi ni..padahal sebelah selat je ni ha..
    Jom terjah post menarik dari Sharafie ..Jika Memang Engkau JodohkuMy Profile

  2. Alhamdulillah, petang tadi sudah mula hujan. Harap berterusan hujan waktu jerebu ni. Bacaan IPU pun menurun dah selepas hujan..
    Jom terjah post menarik dari Bidadari ..Telatah : Sains Budak Kecik Daya InersiaMy Profile

  3. nur ainaa izzati binti azman . says:

    maksudnyerr esok pada 26 6 2013 sekolah di seluruh selangor ditutup esoklah yer

  4. Alhamdulillah, dgn hujan di byk tempat ptg tdharap masalah jerebu semakin pulih
    Jom terjah post menarik dari sohoque ..Cerita Di Sebalik Majlis Pelancaran Aplikasi Android Chef JoMy Profile

  5. Alhamdulillah Kota Bharu baru lepas hujan. Insyaallah akan turun bacaan tu.
    Jom terjah post menarik dari TR ..Status Terkini Indeks Pencemaran Udara (IPU) MalaysiaMy Profile

  6. Jika ada tanda2 nak batuk, mata dah start berair…elok duduk rumah =)
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Nak Menang Kereta Tak?My Profile

  7. Batu Muda….ipu tinggi lagi 161
    Jom terjah post menarik dari Kak Mahh ..Bukit Bendera ,Pulau PinangMy Profile

  8. seri manjung dengan pelabuhan kelang pula makin paras bahaya..
    Jom terjah post menarik dari blackrosehunter ..Tips SEO Untuk Blogger BaruMy Profile

  9. nampaknya kawasan pelabuhan kelang makin teruk tu..bacaan ipu dah hampir 500 dah.

  10. sekolah berhampiran rumah saya dah dibuka hari nie.
    mungkin cikgu2 agihkan mask tuk student…
    Jom terjah post menarik dari Sir Marcello ..Daily Office #6: Jerebu Oh JerebuMy Profile

  11. wah, banting sudah naik ke dua ratus lebihhh..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Belikan Kek Moist Coklat untuk bakal isteri anda.My Profile

  12. Sekolah anak saya masih tutup untuk hari ke 2.

  13. Alhamdulillah kat johor nampaknya makin baik hari ini.
    Jom terjah post menarik dari hatiputera ..Semak Indek Pencemaran Udara Online 2013My Profile

  14. niza noordin says:

    tq k.jie for the info. very useful.

  15. tak sampai separuh kehadiran hari ni di sekolah

    cepat²lah berlalu oh jerebu
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Gambar sunset yang dinantikanMy Profile

Trackbacks

  1. [...] Baca Indek Pencemaran Udara IPU terkini di sini – Bacaan IPU Jerebu Terkini 25 Jun 2013 [...]

  2. [...] EDIT : Untuk IPU 25 Jun 2015 klik sini – Bacaan IPU Terkini 25 Jun 2013 [...]

Speak Your Mind

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam