Jiao Shi Jie Kuai Le

Biar sejauh mana bumi kami jelajahi
Sedalam mana laut kami selami
Setinggi mana langit kami junjung
Terimakasih Guru.

©kujie – Puisi Hari Guru anak saya ( sambutan rasmi baru bermula )

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

21 thoughts on “Jiao Shi Jie Kuai Le”

  1. wow boleh baca chinese .. memang guru banyak jasanya ke kita .. mesti kita hormati guru kita.
    .-= Post terbaru jawatan kosong ..AMD Jobs Vacancies June 2010 Bayan Lepas Penang =-.

  2. siapa yang ajar berbahasa cina ni kaka jie..?
    .-= Post terbaru ishak ..Boleh kah suatu jenama itu dijual semula ? =-.

  3. puisi yg indah utk tatapan guru..mmg terbaik dari seorang yg bernama pelajar..
    .-= Post terbaru hafizmd ..Malaysia ke Piala Dunia Afrika Selatan! =-.

  4. bagus la kalau dapat karang puisi hehe
    lepas ni buat buku terus hehe
    .-= Post terbaru Syafrizal ..Tesco disaman RM1.6 juta kerana jual ayam tak halal =-.

  5. Dulu nak hantar anak gi sekolah Cina…tapi dah penuh..percakapannya mudah dipelajari, tapi bab menulis dan pingyin ni memang pening oo….Ok lah Kujie..kalau pegi membeli belah, tak la kena kelentong buta2 je.. 😛

  6. w00t, anak kakjie skolah org cina ke? hahah, ramai daa orang pakai teknik nie skang.. hoho.. cakap kat anak kakjie ‘wo ai ni’..
    .-= Post terbaru samanosuke_04 ..Aku VS Lisa Surihani… =-.

  7. ALLAHU AKBAR, ALLAHU AKBAR, ALLAHU AKBAR (Tengah bersemangat ni tengok kekejaman Israel)

  8. wo ming bai wooo.. haha
    .-= Post terbaru Roronoa Zoro ..[R]oronoa Zoro Dan Teka-Teki Nya =-.

Comments are closed.